Suarez: "Θα είμαι πάντα οπαδός της Liverpool"

O Luis Suarez αμέσως μετά την οριστικοποίηση της μεταγραφής του στην Barcelona εξέδωσε την εξής "επιστολή" στην επίσημη σελίδα του συλλόγου.

"Είναι με βαριά καρδιά που φεύγω από τη Liverpool για μια νέα ζωή και νέες προκλήσεις στην Ισπανία. Εγώ και η οικογένειά μου αγαπήσαμε την ομάδα και την πόλη."

"Περισσότερο όμως αγάπησα τους υπέροχους οπαδούς. Με υποστηρίζατε πάντα και εμείς, σαν οικογένεια, δε θα το ξεχάσουμε ποτέ, θα είμαστε για πάντα οπαδοί της Liverpool."

"Ελπίζω να μπορείτε να καταλάβετε γιατί πήρα αυτή την απόφαση. Ο σύλλογος έκανε τα πάντα να με πείσει να μείνω, αλλά να παίζω και να ζω στην Ισπανία, όπου ζει η οικογένεια της συζύγου μου, είναι όνειρο ζωής. Θεωρώ πως τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή."

"Εύχομαι στον Brendan Rodgers και την ομάδα ό,τι καλύτερο για το μέλλον. Ο σύλλογος είναι σε καλά χέρια και είμαι σίγουρος ότι θα πετύχει ξανά στη νέα σεζόν."

"Ευχαριστώ ξανά για κάποιες σπουδαίες στιγμές και αναμνήσεις. You'll Never Walk Alone."


Για περισσότερα νέα της ομάδας μας, μπείτε στη σελίδα μας στο Facebook.

Σπύρος

Share on Google Plus

About Spyros C

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.