Κρούση για Kjaer.


Δημοσίευμα της δανέζικης ιστοσελίδας Sporten.dk αναφέρει για ενδιαφέρον των Reds για τον Δανό κεντρικό αμυντικό της Wolfsburg Simon Kjaer.Ο 22χρονος παίκτης αγωνίσθηκε την φετινή σεζόν στην Wolfsburg και με τις εξαιρετικές του εμφανίσεις έχει γίνει περιζήτητος σε μεγάλους ευρωπαϊκούς συλλόγους.



Θεωρείτε το καμάρι του δανέζικου ποδοσφαίρου και σε δηλώσεις του ανέφερε πως θέλει να αγωνισθεί διακαώς στην Liverpool.

''Αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάτι επίσημο.Είναι απλά φήμες.Αλλά παραδέχομαι πως ενημερώθηκα για το ενδιαφέρον της Liverpool.Είναι προσωπικοί οι λόγοι που θέλω να συνεχίσω στην Liverpool.Ο πατέρας μου και ο θείος μου είναι οπαδοί της Liverpool και θα ήμουν πολύ ευτυχής αν έπαιζα εκεί.'' είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:

''Ήμουν και εγώ οπαδός της Liverpool μέχρι που ήρθα σε αυτό το επίπεδο.Με την Wolfsburg έχω περάσει πολλά με το θέμα του υποβιβασμού και έχω μάθει αρκετά πράγματα.Προσωπικά περιμένω να μείνω στην ομάδα μου και να συνεχίσω εδώ.Όμως τίποτα δεν είναι σίγουρο.Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει.''


Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως οι σκέψεις των διοικούντων των Reds είναι να δώσουν χρήματα και έμψυχο αντάλλαγμα τον Cristian Poulsen,ωστόσο τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Παραλαμβάνει το βραβείο του το 2009!


Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.