Περήφανος που είμαι στην Λίβερπουλ


Ο Τσάρλι Άνταμ έκανε δηλώσεις στο match magazine της ομάδας μιλώντας για τους πρώτους του μήνες στο Άνφιλντ. "Πέρυσι ήταν η πρώτη μου χρονιά στην Πρέμιερ Λιγκ με την Μπλάκπουλ και ο κόσμος μπορεί να κρίνει αν πήγα καλά ή όχι. Θέλω όμως να αποδείξω ότι είμαι ένας παίχτης που μπορεί να παίζει σε σταθερή βάση στην Πρέμιερ Λιγκ και ότι είμαι αρκετά καλός ώστε να αγωνίζομαι στην Λίβερπουλ. Οι απαιτήσεις εδώ πέρα είναι πολύ μεγαλύτερες απ'ότι στην Μπλάκπουλ. Πρέπει να κερδίζουμε κάθε εβδομάδα και αυτό είναι κάτι που με συναρπάζει. Όλη η οικογένεια μου είναι περήφανη που αγωνίζομαι στην Λίβερπουλ, αλλά κανένας δεν είναι όσο περήφανος είμαι εγώ που φοράω αυτή την φανέλα. Δεν μπορούν πολλοί άνθρωποι να πουν ότι είχαν την δυνατότητα να παίζουν μπροστά από το Kop κάθε εβδομάδα και να τους υποστηρίζει 40000 κόσμος. Κάθε μέρα που έρχομαι στην προπόνηση έχω ένα μεγάλο χαμόγελο και κοιτάζοντας στα αποδυτήρια τους άσσους του παρελθόντος τότε καταλαβαίνω ότι είμαι ένα κομμάτι της ιστορίας της Λίβερπουλ κι εγώ."


Να θυμίσουμε ότι ο Τσάρλι Άνταμ στην περσινή του πρώτη σεζόν στην Πρέμιερ Λιγκ αγωνίστηκε σε 35 αγώνες πετυχαίνοντας 12 γκολ. Το καλοκαίρι υπήρχε ένα σίριαλ γύρω από το μέλλον του καθώς επιθυμούσε την απόκτηση του και ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον για την Μάντσεστερ Γιουν. αλλά η επιμονή του παίχτη να φορέσει τα κόκκινα της Λίβερπουλ τον οδήγησαν στο Άνφιλντ έναντι 7 εκατομμυρίων λιρών.
Share on Google Plus

About Yiannis Dimitriadis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.