Κρεμάει τα παπούτσια του ο Carragher! (vid)


Φαίνεται πως το τέλος μια μεγάλης καριέρας πλησιάζει για τον περήφανο αρχηγό της Liverpool,Jamie Carragher.Όπως δήλωσε και ο ίδιος σε βρετανική ιστοσελίδα αποκάλυψε πως θα αγωνιστεί για ακόμα έναν χρόνο!

''Ο προπονητής επιλέγει την ομάδα και εκείνος θα κρίνει αν θα μπορώ να προσφέρω στον σύλλογο.Το αν θα σταματήσω ή όχι δεν είναι στην δική μου κρίση αλλά των ανθρώπων γύρο μου.Αν κρίνουν ότι μπορώ να συνεχίζω να προσφέρω στην ομάδα τότε φυσικά και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι.Προσωπικά πιστεύω πως η καριέρα μου σιγά σιγά φτάνει προς το τέλος της.Θα αγωνιστώ σίγουρα άλλον έναν χρόνο.Και μετά θα το συζητήσω με την ομάδα και θα δούμε τι θα γίνει.''είπε αρχικά ο 33χρονος αμυντικός των Reds.


''Έχω σκεφτεί τι θα κάνω μετά την ποδοσφαιρική μου καριέρα.Έχω ήδη κάνει πολλά μαθήματα προπονητικής και έχω πάρει την άδεια Β'.Θα ήθελα πολύ να έχω ενεργό ρόλο στον σύλλογο.Είτε ως προπονητής είτε μέσα στην διοίκηση.''


Ο Jamie Carragher βρίσκετε στην ομάδα από το 1997 και έχει στο ενεργητικό του ήδη 676 εμφανίσεις με την φανέλα της Liverpool.



Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.