Για πάντα εδώ!


Πριν από λίγα λεπτά ο μεγάλος Αρχηγός μας Στίβεν Τζέραρντ ανανέωσε το συμβόλαιο του με την ομάδα της καρδιάς του.
Η είδηση βγήκε πριν από λίγο μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Λίβερπουλ. Στην ανακοίνωση υπάρχουν και δηλώσεις του αρχηγού.

"Είμαι πολύ χαρούμενος και είναι μια μέρα περηφάνιας τόσο για μένα, όσο και για την οικογένεια μου. Έρχεται μια μόλις μέρα μετά από το πολύ σημαντικό αποτέλεσμα που πήραμε. Τώρα απομένει σε 2 εβδομάδες να τελειώσουμε την υπόθεση και να ετοιμάσουμε τους φιλάθλους μας για το ταξίδι στο Γουέμπλεϊ."

"Είμαι στην ομάδα που αγαπάω και την αγαπούσα από μικρό παιδί. Ζω το όνειρο του να είσαι αρχηγός στην μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου. Από τότε που ήμουν 8 ετών και ήρθα για πρώτη φορά στην ομάδα χαίρομε κάθε μέρα που περνάει. Δεν θα άλλαζα με τίποτα όλα αυτά τα χρόνια. Είμαι εδώ για να ζήσω περισσότερες τέτοιες στιγμές. Είναι αυτό που πραγματικά θέλω."



Ανάμεσα στις δυο πλευρές συμφωνήθηκε ο Τζέραρντ να παραμείνει στην ομάδα και μετά το τέλος της ποδοσφαιρικής του καριέρας.

"Είμαι κολακευμένος που η ομάδα θέλει να παραμείνω ακόμα και μετά το τέλος της καριέρας μου. Ελπίζω βέβαια να αργήσει να γίνει αυτό γιατί θέλω να παίξω ποδόσφαιρο για πολλά χρόνια ακόμη."

"Ξέρω τον εαυτό μου και μόλις καταλάβω ότι ήρθε η ώρα να κρεμάσω τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια, τότε θα συνεχίσω στην ομάδα και θα δίνω το καλό παράδειγμα σε όλα τα νέα παιδιά."

Share on Google Plus

About Yiannis Dimitriadis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.