''Δεν πίνω!''

Ξέσπασε ο Άγγλος φορ Andy Carroll στις νέες φήμες που τον ήθελαν να μπεκρουλιάζει μέχρι αργά το βράδυ καταναλώνοντας άφθονη μπύρα,και μιλώντας σε ΜΜΕ τόνισε:

''Το παρελθόν είναι παρελθόν.Όταν ήρθα στην Liverpool άλλαξα τον τρόπο ζωής μου.Μου αρέσει εδώ.Βλέπω συνέχεια να λένε ότι βγαίνω και πίνω μέχρι αργά και γίνομαι μπεκρής,όμως είναι απλά φήμες και ψέματα.''

''Τα βλέπω και γελάω,πραγματικά.Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν βγαίνω από το σπίτι,κάθομαι με την φίλη μου και κοιτάζουμε ταινίες.Η οικογένειά μου,οι άνθρωποι μου και ο σύλλογος γνωρίζουν την αλήθεια και ξέρουν ότι όσα γράφονται για μένα είναι ψέματα.Δεν ξέρω γιατί τα λένε αυτά.''


Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.