Παίκτης του μήνα ο Coutinho!

Σε ψηφοφορία που διεξήχθη στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ο νεαρός εξτρέμ των Reds Phillippe Coutinho αναδείχθηκε ως ο παίκτης του μήνα για τον μήνα Μάρτιο καταλαμβάνοντας το 53% των ψήφων!

Την 2η θέση πήρε ο Luis Suarez με ποσοστό 20% και την τρίτη θέση ο Steven Gerrard με ποσοστό 14%.

''Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με ψήφισαν. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω λάβει ένα τέτοιο βραβείο, σημαίνει πολλά για μένα. Δούλεψα σκληρά για αυτό και ελπίζω να δώσω περισσότερη χαρά στους οπαδούς.''

''Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω μαζί με τα είδωλά μου. Όλοι οι συμπαίκτες μου με έχουν βοηθήσει να προσαρμοστώ. Ελπίζω η Liverpool να τελειώσει την σεζόν με τον καλύτερο τρόπο, να βγούμε Europa League του χρόνου και να κάνουμε μια πολύ καλή πορεία.'' τόνισε χαρακτηριστικά ο νεαρός άσος κατά την παραλαβή του βραβείου του.


Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.