Οι πανελλήνιες εξετάσεις βρίσκονται προ των πυλών. Πρόκειται για το καιρό της κρίσης των μαθητών, για την αποτίμηση της δουλειάς και προσπάθειας τους καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν. Μεταξύ των υποψηφίων και ο Μπρένταν Ρότζερς, που βαθμολογήθηκε σε 6 βασικά μαθήματα. Πόσα μόρια έπιασε ο βορειοϊρλανδός και σε ποιες σχολές μπορεί να φοιτήσει;;;
Έκθεση: Αισιόδοξο ξεκίνημα για τον Ρότζερς, που έδειξε (τα φαινόμενα απατούν) έφεση προς τα θεωρητικά μαθήματα. Ξεπέρασε δίχως πρόβλημα την...περίληψη της χρονιάς, καθώς επίσης και τις ερωτήσεις κατανόησης. Συνέχισε δυναμικά στα λεξιλογικά, αφού με τα συνώνυμα και αντώνυμα που βρήκε, εντυπωσίασε σε όλες τις...συνεντεύξεις τύπου. Και το κρίσιμο σημείο. Παραγωγή λόγου. Διάβασε το θέμα προσεκτικά: "Απολύσεις και ανεργία σήμερα". Δεν ίδρωσε ούτε το αυτί του. Ήταν τυχερός. Είχε δουλέψει το συγκεκριμένο θέμα στο φοντιστήριο και τις προηγούμενες σεζόν. Δεν δυσκολεύτηκε, λοιπόν, να δώσει τη διπλωματική απάντηση "είμαι ο καταλληλότερος για τη Λίβερπουλ". Οι φίλαθλοι ισχυρίζονται πως..."δεν είπε και πολλά", σε ένα μάθημα που απαιτεί το αντίθετο, όμως οι Βρετανοί εξεταστές (μίντια) εκτίμησαν το χιούμορ του και του χάρισαν ένα πολύτιμο...18!
ΑΟΔΕ: Όπως φάνηκε, ο Μπρένταν δεν...πατούσε πολύ συχνά στο μάθημα ή ακόμα κι όταν βρισκόταν στην αίθουσα διάβαζε κάτι άλλο, σημείωνε στο...μπλοκάκι του ή αντάλλασσε μηνύματα στο κινητό με τη νέα σύντροφο του...Δυστυχώς, ο βορειοϊρλανδός τεχνικός δεν έμαθε καμία Αρχή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, με αποτέλεσμα να σπαταλήσει τα χρήματα που έδωσε η Μπαρτσελόνα για Σουάρεζ. Το 3 που έγραψε ήταν αναμενόμενο.
Η/Υ (προγραμματισμός): Ο Ρότζερς ενδιαφερόταν αληθινά για τον προγραμματισμό, όμως τις περισσότερες φορές ήταν...πολύ λίγα τα άτομα στην τάξη και το μάθημα δεν γινόταν σωστά. Αρκετοί δήλωναν...τραυματίες, άλλοι άρρωστοι, και σε κάνα-δυο επιβαλλόταν 4ήμερη αποβολή από το πρωτάθλ...εμμ το σχολείο. Έτσι, δημιουργήθηκαν στον Μπρένταν απορίες που δεν μπορούσε να λύσει. Μέσα στη χρονιά τα μπέρδεψε. Με άλλους στόχους ξεκίνησε, με άλλους συνέχισε και σε άλλους βολεύτηκε να καταλήξει. Ο προγραμματισμός του απέτυχε σφόδρα. Σε κάποιο σημείο μάλιστα, δεν ήξερε ποιον θεσμό να κυνηγήσει. Έφτασε μια ανάσα από το αριστείο (FA Cup), αλλά οι βαθμοί του στα δύο τετράμηνα ήταν μέτριοι. 14 στις πανελλήνιες.
Λατινικά: Ποτέ δεν τα κατάλαβε. Δεν πρόσεχε στην αρχή. Εμφάνισε κενά. Όταν τελικά αποφάσισε να ασχοληθεί ήταν πλέον αργά. Τρία χρόνια ταλαιπωρούταν ο Φάμπιο Μπορίνι και τώρα στην πόρτα της εξόδου οδηγεί τον Μάριο Μπαλοτέλι (αν και δεν θα έπρεπε να του είχε ανοίξει...). Γενικά οι Ιταλοί δεν του βγήκαν, με αποτέλεσμα να γράψει για δεύτερη - και όχι τελευταία - φορά κάτω από τη βάση. 8 στα Λατινικά, λοιπόν. Μάλλον πρέπει να τα ξαναπιάσει από την αρχή...
Μαθηματικά (Γεωμετρία): Εδώ ο Ρότζερς έβαλε στόχο να γράψει καλά. Εμφανίστηκε διαβασμένος στη θεωρία και παρ' ότι "κόλλησε" στη μέση της σεζ...εμμ της ερώτησης, γρήγορα τροποποίησε την απάντηση του και την προσάρμοσε στα δεδομένα της...εκφώνησης. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες και ενώ έκανε σωστές πράξεις, δεν είχε σχεδόν πουθενά σωστό αποτέλεσμα. Ίσως έφταιγαν οι αριθμοί που του δόθηκαν και δεν ταίριαζαν μεταξύ τους. Ίσως η απουσία Στάριτζ. Τίποτα δεν τον βοήθησε να εφαρμόσει το...πυθαγόρειο θεώρημα στο τρίγωνο της επίθεσης (μπορείτε να δείτε την απάντηση του στη φωτογραφία, αριστερά). Επιεικείς οι εξεταστές, του έδωσαν ένα υπερπολύτιμο 16!
Ιστορία: Εδώ, δυστυχώς, έχασε πολλά μόρια. Στο τελευταίο μάθημα, στο πιο σημαντικό. Σημαντικό λόγω του σχολείου όπου φοιτά, την Λίβερπουλ. Ο Ρότζερς ήταν διαβασμένος. Γνώριζε την ιστορία της ομάδας.Την πάτησε όμως στις ερωτήσεις ανάπτυξης...αφού δεν ανέπτυξε, δεν παρήγαγε δική του ιστορία στο λιμάνι. Αποτυχία πρόκρισης στους 16 του Champions League, αποκλεισμός-σοκ από την Μπεσίκτας στο Europa, γλυκιά ανάμνηση από το FA Cup. Οι ομάδες όμως δεν συντηρούνται από τις αναμνήσεις αλλά από τους τίτλους. Δεν έφερε ούτε δείγμα και φέτος, οπότε το 5 που έγραψε στις...πανελλήνιες, ήταν το καλύτερο που μπορούσε να φτάσει...
Με μια απλή πρόσθεση και κατόπιν διαίρεση, ο μέσος όρος του Μπρένταν Ρότζερς υπολογίζεται στα 10.666 μόρια.
Ο συγκεκριμένος βαθμός δεν του επιτρέπει να εισαχθεί στο τμήμα Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας. Αδυνατεί, λοιπόν, να επικοινωνήσει με τον Γιέργκεν Κλοπ και να τον πείσει να μην έρθει στο λιμάνι. Μπορεί όμως να μπει στις Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, όπου θα μάθει να κάνει ευχέλαια και τρισάγια υπέρ του εαυτού του, αλλά και να αποκρούει τα...καντήλια των οπαδών! Ακόμη, τα μόρια του δεν φτάνουν για το τμήμα Marketing & Επικοινωνίας και δυστυχώς υπάρχει και φέτος το ενδεχόμενο να παρακολουθήσουμε μεταγραφικό σχεδιασμό ανάλογο του περυσινού. Ο βαθμός του Ρότζερς όμως, τον βοηθά να πετύχει επίσης στο τμήμα Γεωγραφίας, όπου θα γνωρίσει χώρες της Ευρώπης και του κόσμου. Ίσως με κάποιο πρόγραμμα erasmus να μας κουνήσει λευκό μαντήλι, αποχαιρετώντας το λιμάνι, ίσως και το Νησί...
Επιμέλεια: Νίκος Γιαμπολδάκης