Charlie Adam-''Όνειρό μου η Liverpool''


Σε δηλώσεις του ο Charlie Adam τόνισε πως πλέον έχει πραγματοποιήσει το όνειρό του παίζοντας σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο ενώ παραδέχθηκε πως τον περασμένο Ιανουάριο που δεν τον άφησαν να μετακομίσει στο Anfield πίστεψε πως γκρεμίστηκε το όνειρό του και πως δεν θα πραγματοποιούσε ποτέ την επιθυμία του.

''Όταν τον περασμένο Ιανουάριο δεν με άφησαν να φύγω και να έρθω στην Liverpool ένιωσα πως δεν θα πραγματοποιούσα ποτέ το όνειρό μου που ήταν να αγωνιστώ σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο.Δεν πίστευα πως η Liverpool θα ξανά προσπαθούσε να με αποκτήσει.Όταν όμως έμαθα πως η Liverpool έκανε επίσημη πρόταση για μένα τότε ανακουφίστηκα.Κυρίως όταν είδα τον Damien Comolli να είναι στα γραφεία της πρώην ομάδας μου(blackpool),μου κόπηκαν τα πόδια.Πετούσα από την χαρά μου.Είπα τέλος,πραγματοποιήθηκε το όνειρό μου!Χρειάστηκα αρκετές μέρες για να συνειδητοποιήσω πως πλέον αγωνίζομαι σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο όπως η Liverpool.Είμαι πολύ χαρούμενος και ζω τις καλύτερες στιγμές στην καριέρα μου.Θα προσφέρω στην ομάδα με όλες μου τις δυνάμεις.''είπε ο Charlie Adam στην ιστοσελίδα του συλλόγου.

Ενώ παρακάτω αναφέρθηκε και στο παιχνίδι με την Everton λέγοντας πως ήθελε να αγωνιστεί με μεγάλη ομάδα σε ένα μεγάλο ντέρμπι και να νιώσει αυτό το συναίσθημα.

''Ήταν όνειρό μου να αγωνιστώ σε μεγάλο σύλλογο και να παίξω ένα μεγάλο ντέρμπι.Το παιχνίδι με την Everton γνωρίζω πως είναι διαφορετικό από τα άλλα ντέρμπι.Έχει ξεχωριστεί σημασία για τον κόσμο μας και τον σύλλογο.Είναι εμπειρία ζωής το να παίξω σε ένα τόσο σπουδαίο παιχνίδι.Μου αρέσουν τα ντέρμπι και αισθάνομαι υπερήφανος που αγωνίζομαι σε τέτοια παιχνίδια με την φανέλα της Liverpool.''




Πηγή: liverpoolfc.tv
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.