Ο Gerrard για τον Klopp, τον προπονητικό του ρόλο και πολλά άλλα

Ο πρώην αρχηγός των Reds, Steven Gerrard, άνοιξε την καρδιά του σχετικά με την αξιομνημόνευτη καριέρα του σε ένα γεμάτο σπίτι στο Waterfront Hall στο Belfast τη Δευτέρα το βράδυ.
















Ονομάστηκε Steven Gerrard Live και διοργανώθηκε από την εταιρεία Soccer Speaker, ήταν το πρώτο γεγονός αυτού του είδους με το θρυλικό αστέρι της Αγγλίας να μιλάει ειλικρινά για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του στο Anfield.

Καθ 'όλη τη διάρκεια που αποδείχτηκε μια συναρπαστική γεύση σε θεαματικά υψηλά επίπεδα και απογοητευτικά χαμηλά με τη Liverpool, περισσότεροι από 2.000 οπαδοί του Gerrard τραγούδησαν το όνομά του για στήριξη και στη συνέχεια σιώπησαν όταν μίλησε για τις μεγαλύτερες στιγμές στο club που αγαπούσε.

Ο 37χρονος αποκάλυψε ότι επέλεξε την πρωτεύουσα της Βόρειας Ιρλανδίας ως τον πρώτο χώρο για την εκδήλωση, διότι «το Μπέλφαστ ήταν πάντα καλό για μένα».

Σε συνομιλία με τον Peter McDowall της LFC TV, ο Gerrard μίλησε για το σημερινό αφεντικό της Liverpool, Jurgen Klopp, τη σχέση του με ορισμένους από τους προκατόχους του, τον νέο του ρόλο ως προπονητή στην u18 στο Anfield και τον τρόπο με τον οποίο εκείνο το γλίστρημα με την Chelsea όπου οι Reds ήταν έτοιμοι για τη δόξα του τίτλου, τον στοιχειώνει ακόμα.

Συζήτησε επίσης για το αφεντικό της Manchester United, Jose Mourinho, που προσπάθησε να τον υπογράψει αρκετές φορές, τον πόνο να φύγει από τη Liverpool για τους LA Galaxy και γιατί θα ήθελε πολύ να δει τον αμυντικό της Southampton, Virgil Van Dijk να μετακομίζει στο Merseyside.

Εδώ είναι μια συλλογή από ότι δήλωσε ο 37χρονος θρύλος της Liverpool, τη Δευτέρα το βράδυ.












Είσαι αισιόδοξος για τη Liverpool, για την επόμενη σεζόν?

SG: Δεν μπορώ να περιμένω. Είναι λίγο περίεργο για μένα αυτό το έτος, επειδή όχι μόνο είμαι πολύ ενθουσιασμένος για τον Jurgen και την ομάδα του, αλλά πρόκειται να διαχειριστώ τους κάτω των 18 ετών και ελπίζω ότι τα επόμενα χρόνια θα μπορέσω να περάσω στον Jurgen κορυφαίους παίκτες.

Πως σου προσφέρθηκε η θέση?

SG: Όταν ήμουν στο Los Angeles, ο σύλλογος έμεινε αρκετά στο τηλέφωνο και ήλπιζε να με πάρει πίσω για να μου μιλήσει για το τι ήθελα να κάνω στη συνέχεια.Από νεαρή ηλικία πάντα ήθελα να είμαι παίκτης, αλλά καθώς η καριέρα μου προχώρησε, άρχισα να νιώθω συναισθηματικά για την ηγετική πλευρά του παιχνιδιού, έγινα αρχηγός της ομάδας, αρχηγός στην Αγγλία και έπειτα, φυσικά, καθώς μεγάλωνα το όνειρο ξεκίνησε, για να γίνω μια μέρα κορυφαίος προπονητής.Νομίζω ότι το σημαντικό είναι αυτή τη στιγμή να είμαι πολύ υπομονετικός. Είναι πολύ διαφορετικό από το να είσαι παίκτης. Υπάρχει πολλή εκμάθηση για να κάνεις και υπάρχουν πολλά να προχωρήσουμε πριν να είμαι έτοιμος να είμαι προπονητής.











Οι σκέψεις σου για τον Jurgen Klopp?

SG: Είναι ένας πολύ απαιτητικός προπονητής. Νομίζω ότι είναι διαφορετικός από όλους τους άλλους προπονητές. Αυτό που με εντυπωσίασε με τον Jurgen ήταν οι απαιτήσεις του.Είναι προπονητής που δεν θα το κάνει με κανένα τρόπο εκτός από τον τρόπο του. Νομίζω ότι οι παίκτες παίζουν για τον πιο απαιτητικό προπονητή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου. Δεν υπάρχουν διαπραγματεύσεις όταν έχει να κάνει με σκληρή δουλειά και να τρέχεις και να κερδίζεις τις ατομικές μάχες σου. Εάν δεν είσαι διατεθειμένος να πάτε όπου πονάει για αυτόν τον προπονητή, δεν θα είσαι εδώ για πολύ καιρό.











Προήλθες από τις ακαδημίες της ομάδας. Είσαι αισιόδοξος ότι νέοι αστέρες θα αναδυθούν?

SG: Ποτέ δεν θα αναφέρω άτομα που έρχονται μέσα στην ομάδα μου ή παρακάτω επειδή προσθέτει περιττή πίεση, αλλά κατά τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια σίγουρα ο Jurgen Klopp θα έχει τους παίκτες που είναι έτοιμοι.Όταν παίζεις για τη Liverpool Football Club υπάρχει μια ατελείωτη λίστα παγκόσμιων παικτών που πρέπει να ακολουθήσεις και να μιμηθείς. Αυτό είναι που οι νέοι παίκτες πρέπει να συνειδητοποιήσουν τώρα όταν περάσουν στον Jurgen Klopp. Υπάρχει μια ευθύνη σε αυτόν το σύλλογο να παραδώσει στη μεγάλη σκηνή. Πρέπει να συνεχίσεις να προσπαθείς να κερδίσεις τρόπαια για να προσθέσεις στην υπέροχη ιστορία που έχει περάσει πριν, αλλά δεν είναι εύκολο.Υπάρχει μια απαίτηση από τους οπαδούς κάθε παιχνίδι. Πρέπει να κερδίζεις. Αυτό θα προσπαθήσω να εμφυσήσω στους νεαρούς παίκτες της ομάδας, ώστε να είναι έτοιμοι όταν ο Jurgen θέλει να τους πάρει.

Οι σκέψεις σου για τον Gerard Houllier που σε έκανε αρχηγό?

SG: Ο Houllier και ο Phil Thompson ήταν οι δύο άνθρωποι που άλλαξαν τον πολιτισμό του συλλόγου όταν μπήκαν μέσα. Όλα τα ποτά και τα ξενύχτια σταμάτησαν και άλλαξαν όλα τα πράγματα. Ήθελε να μάθει όλα τα πράγματα που δεν έκανα μόνο στο Melwood ή στο Anfield, αλλά έξω από το club.Πριν με κάνει αρχηγό, πήρε εμένα και τους γονείς μου για δείπνο. Πήγαμε σε αυτό το εστιατόριο και ουσιαστικά είπε στη μαμά και στον μπαμπά μου με ποιον τρόπο ήθελε να ζήσω τη ζωή μου, τι ήθελε να φάω, πόσες φορές με ήθελε στο γυμναστήριο και πόσο ύπνος έπρεπε να πάρει, αυτός, ήθελε να κοιμηθώ το απόγευμα.Βασικά έτρεξε τη ζωή μου από τα 19 έως όταν έφυγε. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι ήταν λίγο σκληρό και λίγο αυστηρό, αλλά δεν μπορώ παρά να τον ευχαριστήσω γι 'αυτό τώρα.













Μετά ήρθε ο Rafa Benitez... 

SG: Έχοντας αυτή την πατρική φιγούρα όπως ο Houllier που πάντα με στήριζε, ο Rafa ήταν το είδος του προπονητή που είχε μια απόσταση μεταξύ των παικτών και έτσι μου πήρε λίγο χρόνο για να προσαρμοστώ σε αυτό. Σίγουρα ο Rafa είναι ο καλύτερος προπονητής τακτικής που έχω συνεργαστεί και αν έπρεπε να διαλέξω έναν προπονητή για να κερδίσω ένα παιχνίδι, ο Rafa είναι σίγουρα εκεί πάνω, αλλά η σχέση μου μαζί του κατά καιρούς ήταν κρύα. Κάποιες μέρες ένιωθα σαν να του άρεσα πολύ και μερικές μέρες ένιωθα σαν να μην του άρεσα καθόλου. Νομίζω ότι το έκανε για κάποιο λόγο και προσπαθούσε να βγάλει το καλύτερο από μένα και αυτό είναι που κάνουν οι διαφορετικοί προπονητές.

Jose Mourinho. Πόσο κοντά ήσουν στο να γίνεις παίκτης του?

SG: Εξαρτάται πόσο κοντά, είναι το κοντά! Φυσικά υπήρξαν πολλές εικασίες το 2004/2005.Προσπάθησε να με υπογράψει πιθανώς περίπου πέντε ή έξι φορές κατά τη διάρκεια της καριέρας μου. Δύο φορές στην Chelsea, προσπάθησε να με υπογράψει στην Inter Milan και στην Real Madrid. Θα μπορούσα να πάω και να παίξω γι 'αυτόν σε διαφορετικές ομάδες, αλλά ποτέ δεν το έκανα.













Τα συναισθήματά σου τώρα στην ομιλία προς τους παίκτες της Liverpool στο γήπεδο μετά το παιχνίδι με τη Man City στο Anfield το 2014 (η Liverpool κέρδισε 3-2 και μετά το τέλος του παιχνιδιού, ο Gerrard, κοντεύοντας στο πρώτο πρωτάθλημα της ομάδας από το 1990, έφερε τους συμπαίκτες του μαζί για να δώσει μια παθιασμένη ομιλία για να μην το αφήσουν να γλιστρήσει).

SG: Θα ήθελα να επιστρέψω σε εκείνη την ημέρα. Εάν θα μπορούσα να γυρίσω ξανά το ρολόι που θα ήταν η μέρα θα επέστρεφα και θα προσπαθούσα να πάω με τον άλλο τρόπο με λίγη ηρεμία και λίγη συνειδητοποίηση όπου ήμασταν εκείνη τη στιγμή. Ήταν πάθος, συγκίνηση και ήταν πραγματικό και αισθάνθηκα εκείνη τη στιγμή ότι χρειαζόμασταν αυτό, αλλά τώρα με άλλη όψη θα ήμουν μάλλον λίγο πιο ήρεμος και θα συνειδητοποιούσα ποιους ακόμα έπρεπε να παίξουμε.Έχουμε χάσει τον Jordan Henderson (στο παιχνίδι με τη City) με μια κόκκινη κάρτα και τον χάσαμε για τα επόμενα παιχνίδια. Ήταν μια μέρα που θα ήθελα να γυρίσω πίσω.

Το γλίστρημα εναντίον της Chelsea. Τι θέλεις να πεις για εκείνη την ημέρα; (Με τρία παιχνίδια της σεζόν να απομένουν, ο Gerrard γλίστρησε με την Chelsea στο Anfield επιτρέποντας στον Demba Ba να σκοράρει στο πρώτο ημίχρονο. Οι άνδρες του Jose Mourinho κέρδισαν 2-0 και η Liverpool κατέληξε δεύτερη πίσω από την Man City).

SG: Αυτή ήταν η πιο δύσκολη μέρα στη ζωή μου και εξακολουθεί να είναι. Δεν έχει σημασία τι θα συμβεί σε μένα την μέρα που θα πεθάνω αυτή θα είναι η πιο δύσκολη μέρα της ζωής μου επειδή είναι δύσκολο να τη διαγράψεις. Ήταν ένας δύσκολος χρόνος.Μέχρι σήμερα μένει με επίμονο τρόπο, πονάει ακόμα. Είμαι ο τύπος του ανθρώπου που με ενοχλεί. Δεν θα σταματήσω να προσπαθώ να το αντισταθώ για όσο καιρό μένω. Με την Chelsea ο λόγος που δεν μπορώ να το δεχτώ είναι επειδή ήταν κακή τύχη.Αν είχα δώσει μια πάσα μακριά ή προσπάθησα μια στροφή και έκανα λάθος ή έβαζα αυτογκόλ, δεν θα ήμουν σε θέση να ζήσω με τον εαυτό μου ή να ασχοληθώ με αυτό. Όταν πρόκειται για μια κακή τύχη, πρέπει να συνεχίσω και να προσπαθήσω να το αλλάξω.











Μπορείς να μιλήσεις για την απόφασή σου να φύγεις από τη Liverpool?

SG: Έλαβα μηνύματα και μηνύματα που δεν ήταν τα ίδια με τα προηγούμενα 15 χρόνια. Ο Brendan (Rodgers) με κάλεσε και είπε ότι ο χρόνος του παιχνιδιού μου θα ήταν όλο και λιγότερος και επρόκειτο να γίνω περισσότερο squad player.Ταυτόχρονα, η ομάδα μου προσέφερε μια επέκταση του έτους και όλα ήταν σχετικά με τις επιδόσεις και τους αριθμούς, τα στατιστικά στοιχεία δηλαδή αν παίζεις συγκεκριμένο αριθμό παιχνιδιών, blah, blah, blah. Δεν αισθάνθηκα καλά με αυτό. Ήταν η πρώτη φορά που ένα συμβόλαιο ήταν σύμφωνα με αυτές τις γραμμές. Είχα πάντα συνείδηση για να πάω με τους φιλάθλους και να θέλω λίγο περισσότερο παρά να το παρακάνω και να πάω κάπου όταν δεν είμαι ευπρόσδεκτος.

Πως ήταν στο LA, και γενικά πως ένιωθες που φορούσες διαφορετική φανέλα?

SG: Ένιωθα περίεργα. Δεν αισθάνθηκε σωστό. Μου άρεσε ο χρόνος μου στο Los Angeles και ήταν πολύ καλό για την οικογένειά μου να βγει από το μπολ του χρυσόψαρου και μακριά από την πίεση. Ένιωσα ότι αν θα αποφάσιζα να αποχωρήσω από το Λίβερπουλ, δεν θα ήθελα να μείνω στην πόλη ή να πάω στα παιχνίδια και να παρακολουθώ αμέσως την ομάδα γιατί ήταν ακόμα ωμό και επώδυνο το να φύγω. Έτσι, σκέφτηκα ότι το καλύτερο για μένα ήταν να πάω εκεί που κανείς δεν με ήξερε. Δεν ήμουν έτοιμος να σταματήσω να παίζω γιατί αγαπούσα ακόμα το παιχνίδι, έτσι σκέφτηκα ότι το τέλειο σενάριο ήταν να πάω όσο το δυνατόν πιο μακριά, να απολαύσω τη ζωή μου και να θεραπευτώ από το γεγονός ότι είχα φύγει από τη Liverpool.












Υπάρχουν πολλές φήμες γύρω από το όνομα του Virgil Van Dijk και τη Liverpool. Είναι ένας παίκτης που θα ήθελες να δεις στη Liverpool?

SG: Θα ήθελα πολύ να τον δω με τα κόκκινα. Είμαι ένας τεράστιος θαυμαστής του. Νομίζω ότι ήταν φανταστικός στη Celtic και σκέφτηκα ότι έπρεπε να τον πάρουμε από τότε. Θα μας κοστίσει λίγα επιπλέον χρήματα, αλλά νομίζω ότι είναι ένα κομμάτι του παζλ που θα είναι πολύ ευπρόσδεκτο και πολύ μεγάλο για αυτή την ομάδα.

Πως θα ήθελες να σε θυμούνται?

SG: Δεν έχει τελειώσει ακόμα. Σίγουρα δεν έχει τελειώσει ακόμα. Για μένα θέλω απλώς να με θυμούνται ως το τοπικό παιδί που πέτυχε το όνειρό του και έδωσα στους φιλάθλους της ομάδας ότι είχα στο σώμα μου.







Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης


Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.