Gerrard η επιστροφή!


Η μεγάλη επιστροφή του αρχηγού Steven Gerrard έφτασε!Ο Άγγλος άσσος των Reds ξεπέρασε τον τραυματισμό που τον ταλαιπώρησε αρκετούς μήνες και μίλησε για την επιστροφή του στην ιστοσελίδα του συλλόγου:

''Είμαι απόλυτα έτοιμος και νιώθω πολύ δυνατός.Την νέα σεζόν θα είμαι στην καλύτερή μου κατάσταση.Θα είμαι πολύ πιο βελτιωμένος από ότι ήμουν τα τελευταία χρόνια.Η θεραπεία πήγε πολύ καλά και το σώμα μου είναι σε καλή κατάσταση.Πιστεύω πως θα είμαι πιο φρέσκος από ποτέ τόσο ψυχικά όσο και σωματικά.'' δήλωσε ο Steven Gerrard και πρόσθεσε:

''Κάνω yoga 2-3 φορές την εβδομάδα.Το ευχαριστιέμαι γιατί με χαλαρώνει πολύ.Έχω να παίξω μπάλα πάρα πολύ καιρό,ίσως τον περισσότερο σε όλη μου την καριέρα και ειλικρινά δεν βλέπω την ώρα να επιστρέψω.Θα είμαι απόλυτα έτοιμος για την προετοιμασία.''
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.