''Θέλω να μείνω για πολλά χρόνια''

Μπορεί να έχει αμφισβητηθεί έντονα τους τελευταίους μήνες και ειδικότερα μετά την έλευση του Brendan Rodgers στην τεχνική ηγεσία, ωστόσο ο Jose Enrique επιμένει πως θα παλέψει για μια θέση στο ρόστερ του συλλόγου και τονίζει πως θέλει να μείνει για πολλά χρόνια στο Anfield!

''Δεν ανησυχώ για τις προειδοποιήσεις (του Rodgers), για να είμαι ειλικρινείς πιστεύω στον εαυτό μου  και πάντα θα το κάνω.''

''Το ποδόσφαιρο έχει διαφορετικές χρονικές στιγμές. Τώρα αισθάνομαι να παίζω πολύ καλά και ελπίζω να συνεχίσω έτσι. Το πιο σημαντικό είναι να βοηθήσω την ομάδα όσο το δυνατόν περισσότερο. ''

''Πέρυσι μέχρι τον Δεκέμβρη έπαιζα καλά μετά δεν έχω καταλάβει ακόμη τι έγινε και έπεσε η απόδοσή μου. Τώρα όμως αισθάνομαι πολύ καλά. Στο ποδόσφαιρο δεν παίζεις με βάση το παρελθόν, ζω το τώρα και προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατό που μπορώ.''

''Θέλω να είμαι εδώ για πολύ καιρό ακόμη. Είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος που έχω παίξει ποτέ. Οι οπαδοί είναι καταπληκτικοί, είμαι πολύ χαρούμενος στην πόλη και θέλω να μείνω εδώ για πολύ,πολύ καιρό ακόμη.'' είπε χαρακτηριστικά ο Ισπανός μπακ.

Πηγή: Guardian
Δημοσιεύτηκε: 27/11/2012 08:53
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.