''Θα αγαπώ για πάντα την Liverpool''


Τις υπέροχες στιγμές στην Liverpool φαίνεται πως νοσταλγεί ο Xabi Alonso!Σε δηλώσεις που έκανε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ο Ισπανός άσσος αναπολεί τις υπέροχες στιγμές του στο Anfield ενώ τόνισε ότι δεν ήθελε να φύγει από το Merseyside.


''Μου λείπουν πολλά πράγματα.Η ατμόσφαιρα στο Melwood,οι συμπαίκτες μου,όλα.Στο Anfield επικρατεί φανταστική ατμόσφαιρα.Έζησα σπουδαίες μέρες εκεί και θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στην μνήμη μου.'' δήλωσε ο Ισπανός άσσος και συνέχισε:

''Απ'όταν έφτασα στην Liverpool γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους που με αγάπησαν και με βοήθησαν πολύ,όπως οι Kenny,Hansen,Souness,Fowler,Gerrard,Carragher.Αυτός που μου έχει μείνει στο μυαλό είναι ο Sami Hyypia,καθώς για μένα είναι ένα μεγάλο παράδειγμα,και μου έμαθε πολλά πράγματα.''

Δείτε όλη την συνέντευξη εδώ
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.