Θέλει να επιστρέψει ο Benitez!


Έκπληξη αποτελούν οι δηλώσεις του πρώην προπονητή της Liverpool,Rafa Benitez ο οποίος φαίνεται πως επιθυμεί να επιστρέψει στους Reds όπως δήλωσε και σε βρετανικό περιοδικό.Ο Ισπανός προπονητής έχει προσφέρει πολλά στον σύλλογο τα χρόνια που ήταν στην ομάδα με κορυφαία στιγμή την κατάκτηση του Champions League το 2005!


''Είμαι πολύ περήφανος που υπήρξα προπονητής της Liverpool και θέλω να επιστρέψω στο μέλλον κάποια στιγμή.'' είπε χαρακτηριστικά στο βρετανικό περιοδικό sport και συνέχισε λέγοντας:

''Ο Kenny Dalglish κάνει καλή δουλειά και εγώ δεν βιάζομαι να επιστρέψω.Ίσως χρειαστεί να περιμένω 3 χρόνια,μπορεί και 5 χρόνια μπορεί και 20 χρόνια δεν ξέρω!Είμαι νέος ακόμα και έχω μέλλον μπροστά μου.'' 
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.