Έριξε ''άκυρο'' στον Capello!


Αρνήθηκε να αγωνιστεί με την Εθνική Αγγλίας ο Steven Gerrard!

Ο Άγγλος άσσος της Liverpool έριξε ''άκυρο'' στον Fabio Capello καθώς αρνήθηκε να αγωνιστεί στο παιχνίδι με το Μαυροβούνιο για τα προκριματικά του Euro 2012.

''Όλοι γνωρίζουμε πως δεν είμαι έτοιμος 100% να αγωνιστώ με την Εθνική ομάδα.Έχω παίξει μόνο 10 λεπτά με την Liverpool και θέλω περισσότερο χρόνο για να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου.Κατά την γνώμη μου δεν είμαι έτοιμος να παίξω στην Εθνική ακόμα.Μίλησα με τον Capello και συμφωνήσαμε να μην παίξω.Δεν θέλω να ρισκάρω γιατί με χρειάζεται η Liverpool και θέλω να παίζω.''είπε χαρακτηριστικά ο Gerrard.




Αναρτήθηκε:6/10/2011 11:40
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.