Ο νεαρός Jack Robinson υπέγραψε νέο συμβόλαιο



Ο Jack Robinson έβαλε την υπογραφή του στο νέο μακροπρόθεσμο συμβόλαιο με την Liverpool Football Club.
Το 18χρονο αριστερό μπακ έχει εντυπωσιάσει με τις πρώτες πέντε συμμετοχές του στην ομάδα του Kenny Dalgish.
''Είμαι πολύ χαρούμενος... δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα. Καθώς πήγαινα για το μεσημεριανό μου γεύμα βρέθηκε στον δρόμο μου ο Damien Comolli, με τράβηξε στην άκρη και μου ανακοίνωσε ότι ο σύλλογος θέλει να σου προσφέρει νέο συμβόλαιο! Δεν υπήρχε καμμιά αμφιβολία στο μυαλό μου, ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που ο σύλλογος μου προσέφερε νέο συμβόλαιο.''

''Θα συνεχίσω να δουλεύω σκλήρα στις προπονήσεις για να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο. Θέλω να δείξω σε όλους όσους με πίστεψαν...με αυτό το νέο συμβόλαιο, ότι αξίζω και είμαι ετοιμοπόλεμος''.
Share on Google Plus

About Giannis Karyotis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.