Ο Σουάρεζ ελπίζει να μείνει πολλά χρόνια στην Λίβερπουλ!



Το αστέρι της Λίβερπουλ, Λουίς Σουάρεζ, επιβεβαίωσε την δέσμευση του στον σύλλογο, επιμένοντας ότι είναι ευχαριστημένος με την ζωή στο Merseyside και ελπίζει να μείνει για πολλά ακόμη χρόνια.

Ο Σουάρεζ αφού κατάφερε να συγκεντρώσει ήδη πολλά βραβεία αυτή την σεζόν, τα σημάδια δείχνουν ότι βρίσκεται σε πολύ καλή φόρμα και ότι θα συνεχιστεί αυτό για όσο καιρό αγωνίζεται με τα κόκκινα.

Ο ίδιος ο παίχτης ελπίζει ότι θα έιναι για πολύ καιρό ακόμα στην Λίβερπουλ και ότι ακόμα είναι στην αρχή της καριέρας του. '' 'Εχω μόλις ξεκινήσει μία φάση της καριέρας μου που πάντα ονειρευόμουν και ήθελα να κάνω, οπού είναι να παίξω στην Λίβερπουλ'', δήλωσε στην Daily Mirror... ''Έχω πέντε χρόνια που απομένουν στο συμβόλαιο μου και νομίζω ότι πέρα από αυτό, ήδη σκοπεύω να μείνω πολλά χρόνια στο Λίβερπουλ''.

''Έίμαι σε έναν σύλλογο που μου αρέσει, όπως επίσης και η παρουσία μου στην πόλη αυτή. Νιώθω πολύ ενθουσιασμένος από την ατμόσφαιρα, από την δίψα για επιτυχίες και από την δόξα που έχει ο σύλλογος''.

Ο Σουάρεζ επαίνεσαι τον προπονητή του Kenny Dalgish για την εμπιστοσύνη που του δείχνει, ότι του έχει δώσει πολύ αυτοπεποίθηση και ότι αύτος ήταν που από την αρχή είπε ''Θέλω Σουάρεζ''...Έπισης δήλωσε ότι δεν υπάρχει πολύ συνομιλία με τον προπονητή του λόγω του εμποδίου της γλώσσας κάτι το οποίο είναι δύσκολο για αυτόν....
Share on Google Plus

About Giannis Karyotis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.