Δεν μπορεί να περιμένει ο Κόατες


Συνέντευξη στο περιοδικό της Λίβερπουλ παραχώρησε ο Σεμπάστιαν Κόατες, ο οποίος δήλωσε ανυπόμονος για να αγωνιστεί στο Άνφιλντ. Ο Ουρουγουανός, καλύτερος νέος παίχτης του τελευταίου Κόπα Αμέρικα, χαρακτήρισε το κοινό της Λίβερπουλ ως το πιο ενθουσιώδες ενώ αναφέρει ότι θα χρειαστεί και κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να προσαρμοστεί πλήρως στον Αγγλικό τρόπο ζωής και φυσικά στο Αγγλικό ποδόσφαιρο.

" Μέχρι στιγμής έχω αγωνιστεί μόνο σε εκτός έδρας παιχνίδια με την Λίβερπουλ. Θα ήταν πάρα πολύ ωραίο να παίξω στο Άνφιλντ όπου οι οπαδοί είναι πολύ παθιασμένοι. Το καταλαβαίνω όταν κάθομαι στον πάγκο. Είναι βέβαια διαφορετικό να είσαι μέσα στον αγωνιστικό χώρο, οπότε είμαι ανυπόμονος να το ζήσω κι αυτό. Είχα ακούσει πριν έρθω για τους οπαδούς της ομάδας, αλλά το να τους ακούς από κοντά είναι κάτι μοναδικό. Το Αγγλικό ποδόσφαιρο είναι πολύ δυναμικό και πολύ γρήγορο αλλά σιγά σιγά αρχίζω να προσαρμόζομαι. Είμαι τυχερός που έχω δίπλα μου τους Κάραχερ, Άγκερ και Σκρτελ γιατί μαθαίνω πολλά πράγματα από αυτούς."
Share on Google Plus

About Yiannis Dimitriadis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.