Επιβεβαιώνει ο Luuk de Jong !


Την αποκάλυψη των διαπραγματεύσεων ανακοίνωσε πριν από λίγο ο επιθετικός της Τβέντε,Luuk de Jong μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της Φίφα!

Ο 21χρονος διεθνής επιβεβαίωσε τις επαφές των δυο συλλόγων και τόνισε πως η Premier League είναι ο ιδανικός σταθμός για έναν ποδοσφαιριστή με υψηλές φιλοδοξίες.

''Είμαι χαρούμενος που παίζω στην Τβέντε αλλά όπως κάθε παίκτης έτσι και εγώ έχω όνειρα και φιλοδοξίες.Θέλω να αγωνιστώ σε μεγαλύτερο σύλλογο και σε ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.Η Premier League είναι ο ιδανικός προορισμός και το ενδιαφέρον της Liverpool με χαροποιεί ιδιαίτερα.Έχουμε έρθει ήδη σε μια πρώτη επαφή αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει.Δεν μπορώ να σχεδιάσω το μέλλον μου.Ότι είναι να γίνει θα γίνει.Το μόνο που σκέφτομαι είναι το Euro 2012.Θέλω να παίξω και πιστεύω πως θα είμαι έτοιμος.''είπε στην επίσημη ιστοσελίδα της Φίφα!

Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.