''Δεν θέλω να επιστρέψω''

Την επιθυμία του να παραμείνει στην Εβιάν εξέφρασε σε δηλώσεις του ο Christian Poulsen.

Ο Δανός μέσος αγωνίζεται με την μορφή δανεισμού από την Liverpool στην γαλλική Εβιάν και σε δηλώσεις του στην γαλλική L'Equipe τόνισε πως δεν σκέφτεται την επιστροφή του στην Αγγλία ενώ εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει και μετά το τέλος του δανεισμού του στην Εβιάν.

''Από την αρχή είπα πως θέλω να τελειώσω την σεζόν και μετά να αποφασίσω για το μέλλον μου.Τώρα πλέον αισθάνομαι σίγουρος πως θέλω να παραμείνω στην Εβιάν και μετά το καλοκαίρι.Έχω 3 παιδιά και είναι δύσκολο να αλλάζουν πόλη όλη την ώρα.Στην Εβιάν αισθάνομαι χρήσιμος.Αν ήμουν 25 χρονών φυσικά και θα ήθελα να επιστρέψω αλλά τώρα πλέον είμαι 32.Είμαι στο τέλος της καριέρας μου.''τόνισε ο Δανός μέσος.

Ο Δανός αγωνίστηκε βασικός και με καλή παρουσία στην χθεσινή αναμέτρηση της Εβιάν με την Παρί όπου γνώρισαν την ήττα με 3-1 αν και προηγήθηκαν στο ημίχρονο με 0-1.
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.