''Ζω το όνειρο''

Συνέντευξη στο περιοδικό του συλλόγου έδωσε ο νεαρός αμυντικός μπακ John Flanagan και τόνισε πως ζει το όνειρο ενώ θα ήθελε περισσότερο χρόνο συμμετοχής!

Ο 19χρονος αμυντικός είπε χαρακτηριστικά πως αισθάνεται πολύ τυχερός που έχει μια θέση στην Liverpool της καρδιάς του ενώ τόνισε πως θα ήθελε να κάνει μεγάλη καριέρα με την φανέλα των Reds.

''Έχω συνειδητοποιήσει ότι αγωνίζομαι πλέον στην Liverpool και μάλιστα σε τακτική βάση.Είναι αυτό που ήθελα να κάνω όλη μου την ζωή και αισθάνομαι πολύ τυχερός που είμαι σε αυτόν τον σύλλογο.Δεν έχω παίξει όσο θα ήθελα την φετινή σεζόν όμως καταλαβαίνω ότι είμαι νέος και βρίσκομαι σε περίοδο που μαθαίνω κάνοντας τα πρώτα μου βήματα.Τα πηγαίνω πολύ καλά όμως και είμαι πολύ χαρούμενος.Ελπίζω στην συνέχεια να πάρω περισσότερο χρόνο συμμετοχής.''
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.