''Είμαι χαρούμενος,δεν φεύγω!

Η απόλυση του King Kenny έφερε αναταραχές στον σύλλογο με έντονες φημολογίες περί δυσαρέσκειας των παικτών και αποχώρησής τους.

Ο Ουρουγουανός άσσος Luis Suarez διέψευσε κατηγορηματικά τις φήμες περί φυγής του τονίζοντας πως είναι απόλυτα ικανοποιημένος με την ζωή του στο Merseyside καθώς και με την Premier League!

''Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω μιλήσει ποτέ με κανέναν,ούτε με Ρεάλ Μαδρίτης,ούτε με Μπαρτσελόνα ούτε με κανέναν.Είμαι πολύ ευγνώμων στον σύλλογο που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ σε ένα πρωτάθλημα όπως η Premier League,καθώς και σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο όπως η Liverpool.''

''Είχαμε φέτος μια σχετικά καλή σεζόν.Βρεθήκαμε σε 2 τελικούς και κατακτήσαμε ένα τρόπαιο.Στο πρωτάθλημα δεν τα καταφέραμε τόσο καλά.Τερματίσαμε σε μια θέση που δεν το περιμέναμε αλλά παραμένουμε αισιόδοξοι.''τόνισε ο Luis στην Daily post.


Πηγή:daily post

Δημοσιεύτηκε:21/5/2012 10:18
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.