Επιστρέφει και ελπίζει ο Joe Cole!

Την επιστροφή του στο Anfield προανήγγειλε ο Άγγλος μεσοεπιθετικός Joe Cole μιλώντας στην daily mail.

Ο δανεισμός του στην Λιλ έχει τελειώσει και όπως όλα δείχνουν ο γαλλικός σύλλογος δεν θα ενεργοποιήσει την οψιόν αγοράς του και αναμένετε να επιστρέψει ο παίκτης άμεσα πίσω στην Liverpool.


Ο Joe Cole ελπίζει πλέον πως θα του δοθεί μια ευκαιρία να αποδείξει ότι αξίζει να παίζει στην Liverpool.Την ίδια ώρα οι φήμες περί επιστροφής του στην West Ham φουντώνουν ολοένα και περισσότερο.

''Όταν είχα υπογράψει στην Liverpool η αλήθεια είναι πως με εξέπληξε λίγο.Η πόλη είναι ερωτευμένη με το ποδόσφαιρο,το βλέπουν σαν θρησκεία.Αν επιστρέψω πίσω θα είμαι πιο προετοιμασμένος αυτήν την φορά.''

''Δεν καταλαβαίνω γιατί ορισμένοι άνθρωποι αναφέρονται στο θέμα της επιστροφής μου σαν ένα πολιτισμικό σοκ.Θέλω να είμαι ευτυχής εκεί,δεν θέλω να έχω μια αποτυχημένη χρονιά με την Liverpool στο βιογραφικό μου.''

''Πρέπει να μιλήσω με την Liverpool να δούμε τι συμβαίνει εκεί και τι προθέσεις έχουν.Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να μείνω στην Liverpool και να αποδείξω την αξία μου.Στην Γαλλία και την Λιλ πήρα πολλά πράγματα.Βρήκα τον εαυτό μου.''

Πάντως ο γαλλικός σύλλογος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επέκταση του δανεισμού του για άλλον έναν χρόνο.


Δημοσιεύτηκε:22/5/2012 9:38
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.