Η παρουσίαση του Brendan Rodgers! (Pics+ Vids)

Παρουσιάστηκε σήμερα Παρασκευή από την Liverpool ο νέος της τεχνικός Brendan Rodgers!


''Είμαι πολύ περήφανος που είμαι στην Liverpool και νιώθω πολύ χαρούμενος.Είμαι ευλογημένος γι'αυτό.Θέλω να ευχαριστήσω τους John Henry και Tom Werner που μου δώσανε αυτήν την ευκαιρία.Υπόσχομαι να αφιερώσω την ζωή μου για να αγωνιστούμε και να υπερασπιστούμε αυτόν τον σύλλογο.''τόνισε ο Brendan Rodgers!


''Η FSG έχει δεσμευτεί για την μακροπρόθεσμη οικοδόμηση του συλλόγου.Η φιλοσοφία του Brendan Rodgers ταιριάζει απόλυτα με τον σύλλογο.Ήταν η πρώτη μας επιλογή την οποία ομόφωνα επιλέξαμε.Δεν περιμένουμε θαύματα αλλά πιστεύουμε ότι οδηγούμε τον σύλλογο στην κορυφή της Premier League.Το στυλ του Rodgers συνδέεται με αυτό που θέλουμε στην Liverpool.Επιθετική ομάδα,επιθετικό παιχνίδι.Η Σουόνσι ήταν η φετινή αποκάλυψη του πρωταθλήματος.Ο Brendan Rodgers είναι το τέλειο πρόσωπο για να οδηγήσει την ομάδα μπροστά και στις επιτυχίες.''τόνισε ο πρόεδρος Tom Werner.

''Όταν συναντήσαμε τον Brendan Rodgers είδαμε το πάθος του,τις γνώσεις και το όραμά του για το παιχνίδι.Αυτός και οι ιδιοκτήτες έχουν ένα σαφές σχέδιο για το πως θα φέρουν την επιτυχία στον σύλλογό μας.Έχουν την πλήρη υποστήριξη όλων.''τόνισε ο Ian Ayre.



Εικόνες από LFC TV







Δημοσιεύτηκε:1/6/2012 12:30
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.