Με το πάθος της Liverpool!

Ο νέος προπονητής της Liverpool Brendan Rodgers συνεχίζει τις συνεντεύξεις και μιλώντας στην Liverpool Echo μίλησε για τους θρύλους της Liverpool,την ιστορία της ενώ τόνισε πως και ο πατέρας του και ο παππούς τους ήταν ορκισμένοι υποστηρικτές του συλλόγου!Η συνέντευξη έγινε χθες Παρασκευή.



''Αυτή είναι η καρδιά του ποδοσφαίρου.Από Toschak,Dalglish,Rush,Lawrenson μέχρι Shankly και Paisley.Και τώρα οι σύγχρονοι θρύλοι του συλλόγου όπως Gerrard και Carragher.Τεράστια ιστορία αυτού του συλλόγου,που αποτελεί πηγή έμπνευσης για κάθε προπονητή που έρχεται να εργαστεί εδώ.''

''Αντιλαμβάνομαι την απογοήτευση του κόσμου τα τελευταία χρόνια.Επιπλέον είναι και η οικογένειά μου. Ο πατέρας μου και ο παππούς μου,(δυστυχώς δεν είναι πια ανάμεσά μας),ήταν μεγάλοι υποστηρικτές του συλλόγου.Ορκισμένοι πιστοί υποστηρικτές.''


''Σήμερα Παρασκευή είναι μια περήφανη μέρα για μένα.Ναι,έχω σκεφτεί πως θα είναι να βγαίνεις στο Anfield σαν προπονητής αυτής της ομάδας,μπροστά στους οπαδούς,στο Kop.Υπέροχος κόσμος,παράδοση και μεγάλη ιστορία.''

''Έκανα μια βόλτα μέσα στον αγωνιστικό χώρο του Anfield για τον εαυτό μου,απλά για να πάρω μια αίσθηση του χώρου.Δεν υπάρχει τίποτα που να με φοβίζει.Αναμφίβολα όμως υπάρχει κάτι που με ενθουσιάζει.''


''Πιστεύω σε αυτό που κάνω και θα αφιερώσω την ζωή μου στην δουλειά μου,θα παλέψω για την Liverpool.Άνθρωποι όπως ο Kenny Dalglish,και οι προηγούμενοι πριν από μένα που εργάστηκαν εδώ,ήταν υπέροχοι άνθρωποι και η πόρτα θα είναι πάντα ανοιχτή για αυτούς!''

''Τώρα είναι δουλειά μου,να συνεχίσω την δουλειά που έκαναν.Είμαι Ιρλανδός και πιστεύω πως θα μου κάνει καλό αυτή η Πόλη.Δουλεύω με το πάθος,το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου.Στην Σουόνσι όλοι αγαπούσαν τον σύλλογο,ήταν παθιασμένη η Πόλη,και είναι ένας λόγος παραπάνω που ήρθα εδώ.''

''Η Liverpool έχει υπέροχους υποστηρικτές και εγώ με την σειρά μου θα προσπαθήσω να εκπροσωπίσω την Πόλη και τον κόσμο της όσο τον δυνατόν καλύτερα!''είπε χαρακτηριστικά ο Brendan Rodgers στην Liverpool Echo.



Πηγή:liverpool echo
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.