Προκαλεί ο Sigurdsson!

Με τον πιο έντονο τρόπο προκαλεί ο νεαρός μέσος Gyfli Sigurdsson μιλώντας σε ισλανδική ιστοσελίδα σχετικά με την επιλογή του.

Τόνισε πως επέλεξε την Tottenham λόγο ιδεών και λόγο των παγκόσμιας κλάσης παικτών που διαθέτει ο σύλλογος του Λονδίνου καθώς και για τα...μεγάλα σχέδια που έχει!


''Μου αρέσει ο σύλλογος και οι ιδέες του και μετά από μια προσεκτική εξέταση επέλεξα την Tottenham.Έχει παίκτες παγκόσμιας κλάσης και παίζουν πολύ καλό ποδόσφαιρο,κι εμένα μου αρέσει αυτό.''


''Μου αρέσει το παιχνίδι του Brendan Rodgers και είμαι ευγνώμων για όλα όσα έκανε για μένα όμως επέλεξα την Tottenham.Είμαι εντυπωσιασμένος με τα σχέδια του συλλόγου για την νέα χρονιά καθώς και για τα επόμενα.''


''Μου αρέσει πολύ και ο νέος προπονητής,ο Andre Villas-Boas.Οι ιδέες μας ταιριάζουν και ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί του υπό της οδηγίες του.''


''Υπάρχει σαφώς μεγάλη φιλοδοξία στην Tottenham και ο σύλλογος προτίθεται να κάνει μεγάλα πράγματα.Είναι χαρά μου να αγωνιστώ με τον Gareth Bale,που ανανέωσε και το συμβόλαιό του και να βρίσκομαι ανάμεσα σε μεγάλους παίκτες παγκόσμιας κλάσης.''είπε χαρακτηριστικά ο 22χρονος μέσος σε ισλανδική ιστοσελίδα.


Πηγή:mbl.is



Δημοσιεύτηκε:5/7/2012 11:30
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.