Θέλει εντεκάδα ο Σκρτελ!

Το παράπονό του για τον παραγκωνισμό του από το αρχικό σχήμα εξέφρασε ο Μάρτιν Σκρτελ, που θέλει να επανέλθει στα πρώτα πλάνα του Μπρένταν Ρότζερς.

Ο ίδιος δήλωσε: " Πρέπει να περιμένω. Τι άλλο μπορώ να κάνω; Όταν ήμουν υγιής προπονούμουν με την πρώτη ομάδα και έδινα το 100% για να αποδείξω στον προπονητή πως αξίζω να είμαι βασικός. Περίμενα για μια ευκαιρία και αυτή ήρθε στην Αγία Πετρούπολη, αλλά μετά πάλι δεν έπαιζα. Πάραυτα εγώ τώρα είμαι τραυματίας και περιμένω να δω τι θα γίνει όταν επιστρέψω. Είναι δύσκολο να πω αν θα αλλάξει όλο αυτό. Ο κόουτς έχει τις δικιές του ιδέες για το αρχικό σχήμα και το μόνο που αναρωτιέμαι είναι αν θα είμαι και εγώ μέσα σε αυτές όταν επανέλθω."

Ακόμη ανέφερε: " Δεν λέω πως είναι πιθανότερο, αλλά το σημαντικότερο είναι να αναρρώσω και να επιστρέψω στις προπονήσεις. "

Σχετικά με δημοσιεύματα που τον συνδέουν με ομάδες όπως η Ζενίτ και η Ανζί τόνισε: " Θα ήταν ανώφελο να μιλήσω για μεταγραφή στα μέσα της σεζόν, ακόμα και αν ισχύει πως στη Ρωσία οι μεταγραφές τελειώνουν μέσα στον Φεβρουάριο. Πιστεύω πως δεν είναι σωστό να αφήνεις την ομάδα σου μέσα στη χρονιά αν μένεις 4-5 αγώνες στο πάγκο. Από την άλλη δεν επιθυμώ να συνεχίσω έτσι. Σε 3 χρόνια παρουσίας μου στη Λίβερπουλ έπαιξα σχεδόν σε κάθε ματς και σε πολλούς αγώνες με την Εθνική μου. Είχα ποικίλες σκέψεις τις τελευταίες ημέρες, αλλά δεν θα πάρω μια απόφαση εν θερμώ."

Στο τέλος της συνέντευξής του στο Denik Sport ο Σλοβάκος πρόσθεσε: " Έχω μιλήσει με τον προπονητή, αλλά η εξήγηση που μου έδωσε δεν πιστεύω πως είναι ο πραγματικός λόγος που με αφήνει εκτός. Δεν είμαι ο τύπος παίκτη που θα κυνηγάει συνέχεια τον προπονητή και θα ζητάει εξηγήσεις για όταν δεν παίζει. Δεν θέλω να δημιουργήσω εντάσεις, γιατί αυτό που προέχει είναι η επιτυχία της Λίβερπουλ ως σύλλογος και θα συνεχίσω να το υποστηρίζω ακόμα και αν είμαι στον πάγκο ή στις κερκίδες."

Αποστόλης

Πηγή: Skysports/ Denik Sport



Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.