Σουάρεζ: "Είμαι πολύ χαρούμενος"!

Σε μία εκτενέστατη συνέντευξη στο επίσημο site της ομάδας προχώρησε ο Λουίς Σουάρεζ. Ο Ουρουγουανός μεταξύ άλλων δήλωσε πως νιώθει πολύ χαρούμενος στην ομάδα και ότι δεν θέλει να αποχωρήσει.

Ο Σουάρεζ είπε αρχικά: " Πάντα λέω το ίδιο πράγμα, κάθε παιδί ή νέος παίκτης, μεγαλώνει με όνειρο να παίζει εδώ στη Λίβερπουλ, και σήμερα, είμαι εδώ υψηλά προνομιούχος, ώστε απλά να κάνω αυτό. Απολαμβάνω κάθε λεπτό όσο καλύτερα γίνεται, γιατί η ζωή μου μού προσέφερε μια μεγάλη ευκαιρία, για την οποία είμαι πολύ χαρούμενος. Είμαι στον σύλλογο που πάντα θα ήθελα να βρίσκομαι και που πάντα ήθελα να παίζω και για αυτό είμαι πάρα πολύ χαρούμενος."

Σχετικά με τις εξαιρετικές φετινές εμφανίσεις του τόνισε: " Δεν ξέρω αν είμαι στην καλύτερη φόρμα μου, αλλά προσπαθώ πάντα να νιώθω άνετα, σε μια ομάδα που οι συμπαίκτες μου με βοηθούν πολύ. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για έναν παίκτη. Επίσης πιστεύω πως όταν αισθάνεσαι καλά εκεί έξω στο γήπεδο, όλα μπορούν να πάνε καλά. Ένας ποδοσφαιριστής πάντα έχει κάτι να βελτιώσει ή κάτι νέο να μάθει."

Όσον αφορά τη νέα θέση στην οποία αγωνίζεται μετά τον ερχομό του Στάριτζ είπε: " Τελευταία παίζω σε θέσεις στις οποίες δεν συνήθιζα να αγωνίζομαι παλαιότερα και αυτό με χαροποιεί, γιατί μαθαίνω έναν καινούριο ρόλο μέσα στο παιχνίδι και αυτό είναι καλό και για μένα και για την ομάδα."

Τέλος σχετικά με τη θέση του στον πίνακα των σκόρερς δήλωσε: " Ασφαλώς και είναι όνειρο κάθε επιθετικού να βρεθεί πρώτος στον πίνακα των σκόρερς στην Πρέμιερ Λιγκ, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είναι από τους βασικούς μου στόχους. Επικεντρώνομαι στο να βοηθήσω την ομάδα να ανέβει βαθμολογικά. Βέβαια θα ήμουν πολύ ευτυχισμένος αν έπαιρνα το βραβείο και ευγνώμων στον σύλλογο και τους συμπαίκτες μου, γιατί χάρη σε αυτούς θα έπαιρνα οποιαδήποτε διάκριση. Αλλά τώρα, υπάρχουν μερικές ακόμη αγωνιστικές και πολλοί ποιοτικοί σκόρερς στο πρωτάθλημα οπότε είναι πολύ νωρίς να σκέφτομαι για βραβεία."

Αποστόλης

Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.