Κι όμως ....επιστρέφει!

Ακόμη πιο κοντά στην επιστροφή του στο Anfield βρίσκεται ο υψηλόσωμος φορ Andy Carroll καθώς σύμφωνα με δηλώσεις μιας πηγής της West Ham ο 24χρονος φορ δεν έχει εντυπωσιάσει και σε συνδυασμό με τις υψηλές απαιτήσεις του η αποχώρησή του το καλοκαίρι από τα ''σφυριά'' ολοένα και πλησιάζει!

''Ο Andy είναι πολύ ακριβώς. Τα σημερινά οικονομικά δεδομένα δεν μας επιτρέπουν να δαπανούμε μεγάλα ποσά. Κοστίζει 17 εκ. λίρες συν 84.000 λίρες/βδομάδα στην West Ham θα κοστίσει για 4 χρόνια 33 εκ. λίρες. Εμείς πρέπει να μειώσουμε τις δαπάνες μας.'' είπε μια πηγή της West Ham σε βρετανικό ΜΜΕ.

Ο Big Andy σε 17 ματς έχει μόλις 3 γκολ και σε συνδυασμό με τις υψηλές απαιτήσεις του η επιστροφή του στο Anfield το ερχόμενο καλοκαίρι ολοένα και πλησιάζει. Ωστόσο ο Brendan Rodgers έχει καταστήσει σαφές πως δεν τον υπολογίζει με τους Reds να βγαίνουν από τώρα στην αγορά με σκοπό να βρεθεί ομάδα να τον αποκτήσει. Μάλιστα σύμφωνα με τις φήμες στο Νησί οι Reds είναι πρόθυμοι να διαπραγματευτούν την πώληση του Andy Carroll ακόμη και με ένα ποσό κοντά στα 14 εκ. λίρες.

Ο 24χρονος φορ όμως μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της West Ham τόνισε: ''Μου κάνετε δύσκολη ερώτηση. Εγώ θέλω να είμαι εργατικός και είμαι αποφασισμένος να προσπαθήσω για το καλύτερο.Δεν είμαι εγωιστής στην επίθεση. Αν κάποιος άλλος παίκτης είναι σε καλύτερη θέση για να σκοράρει θα του δώσω πάσα. Μου αρέσει εκτός από το να σκοράρω να δημιουργώ και ευκαιρίες.Δεν είναι εύκολο να πετυχαίνεις γκολ κάθε φορά που είσαι στην επίθεση. Απομένουν 10 παιχνίδια και θα προσπαθήσω για το καλύτερο.'' είπε ο Andy.

Δημοσιεύτηκε: 8/3/2013 11:15
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.