''Θα ήθελα να παίξω στην Barcelona''

Στον ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό Cadena μίλησε ο Ισπανός τερματοφύλακας της Liverpool Pepe Reina τονίζοντας ότι απολαμβάνει την ζωή στο Λίβερπουλ ωστόσο θα τον ενδιέφεραι κάποια στιγμή να γυρίσει στο Καμπ Νου.

''Έχω 3 χρόνια συμβόλαιο με την Liverpool ακόμη. Απολαμβάνω την ζωή εδώ και εγώ και η οικογένειά μου.''

''Είναι κολακευτικό να υπάρχει ενδιαφέρον από έναν σύλλογο όπως η Barcelona αλλά οι φήμες είναι φήμες, δεν σημαίνει κάτι. Δεν ξέρω αν υπάρχουν επαφές με τον σύλλογο ή τον ατζέντη μου. Πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι σοβαρό αυτήν την στιγμή.''

''Δεν ξέρω πόσα χρόνια μου έχουν απομείνει, αυτό που ξέρω είναι ότι θέλω να απολαύσω τα τελευταία χρόνια της καριέρας μου. Ήταν φανταστικά τα χρόνια που ήμουν στην Βαρκελώνη, και θα ήθελα κάποια στιγμή να παίξω ξανά εκεί αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι το σοβαρό.'' τόνισε χαρακτηριστικά ο Pepe Reina.

Δημοσιεύτηκε: 21/5/2013 13:15
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.