Παίκτης του μήνα ο Κουτίνιο!

Καλύτερος παίκτης για τον μήνα Απρίλιο ψηφίστηκε ο Φιλίπε Κουτίνιο από τους φίλους της ομάδας στην επίσημη ιστοσελίδα. Ο Βραζιλιάνος καταφέρνει να βραβευτεί για δεύτερη συνεχή φορά ως ο καλύτερος του μήνα και φαίνεται πως έχει ήδη γίνει από τους αγαπημένους του κοινού.

Ο νεαρός πήρε το ποσοστό 47%, ενώ ακολούθησαν οι Ντάνιελ Στάριτζ και Τζόρνταν Χέντερσον με 15% και 12% αντίστοιχα.

Ο ίδιος δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: "Είμαι πολύ χαρούμενος που λαμβάνω αυτό το βραβείο και λαμβάνοντας υπόψιν πως ήρθε από τους φιλάθλους μου δίνει ακόμη περισσότερη αυτοπεποίθηση. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες και τους οπαδούς που με στηρίζουν και ελπίζω να συνεισφέρω με τις εμφανίσεις μου."

Ο Κουτίνιο μέσα στον μήνα που πέρασε πραγματοποίησε 4 εμφανίσεις με τους Ρεντς με αποκορύφωμα αυτή στο St. James' Park απέναντι στη Νιούκαστλ.

Ο ίδιος πιστεύει πως έχει ακόμα πολλά να δώσει: "Δουλεύω πολύ σκληρά για να μπορέσω να ενσωματωθώ και όλα πάνε πολύ καλά. Ευχαριστώ το Θεό και τους συμπαίκτες μου που με έχουν κάνει να νιώσω τόσο ευπρόσδεκτος και με βοηθούν τόσο πολύ στον αγωνιστικό χώρο. Έχω να βελτιωθώ πολύ και να μάθω από τις προπονήσεις."



Αποστόλης

Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.