"Νομίζω πως είμαι ο πιο χαρούμενος άνδρας στη γη."

Μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του, ο Luis Alberto προέβει στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Liverpool.

Ο Alberto παραδέχθηκε πως ξαφνιάστηκε όταν άκουσε για το ενδιαφέρον της Liverpool προς αυτόν.

"Πλέω σε πελάγη ευτυχίας," δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου. "Για μένα η Liverpool είναι κορυφαία ομάδα. Νιώθω σαν να ονειρεύομαι και θέλω να το απολαύσω αυτό στο μέγιστο."

"Είμαι πολύ ευτυχισμένος και χαρούμενος. Νομίζω πως είμαι ο πιο χαρούμενος άνδρας στη γη."

"Ξαφνιάστηκα(όταν η Liverpool έδειξε ενδιαφέρον για μένα). Δεν περιμένεις ποτέ να συμβεί αυτό σε σένα. Όμως αφού προχώρησε η συμφωνία, ήμουν πολύ χαρούμενος και ήθελα να έρθω στη Liverpool."

"Έχω έρθει εδώ για να απολαύσω στιγμές με τους οπαδούς και γνωρίζω πως αυτοί θα με βοηθήσουν να μην βαδίσω μόνος ποτέ(never walk alone)."

"Ελπίζω όλοι μαζί να καταφέρουμε να κάνουμε αυτή την ομάδα μια από τις καλύτερες στον κόσμο, ξανά."

Σπύρος


Share on Google Plus

About Spyros C

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.