Αποφασίζει σύντομα για το μέλλον του ο Σακχό!

Τον 23χρονο αμυντικό της Παρί Μαμαντού Σακχό καλοβλέπει για την άμυνα ο Brendan Rodgers με τον νεαρό στόπερ να αποφασίζει σύντομα για το μέλλον του.

Ο νεαρός αμυντικός αποτελεί προϊόν των ακαδημιών της Παρί Σεν Ζερμέν ωστόσο υπό της οδηγίες του Αντσελότι δεν κατάφερε να κερδίσει θέση στο αρχικό σχήμα.

Το ενδιαφέρον της Liverpool τον κολακεύει ωστόσο ο ίδιος δήλωσε πως ναι μεν θέλει να αγωνίζεται στην Παρί, την ομάδα της καρδιάς του, όμως δεν θέλει να κάθεται στον πάγκο.

''Έχω να λάβω μερικές αποφάσεις σχετικά με τον μέλλον μου στην Παρί. Θέλω να παίζω σε αυτήν την ομάδα σ'όλη μου την ζωή ωστόσο όμως δεν θέλω να κάθομαι στον πάγκο. Κάθε παίκτης θέλει να παίζει κάθε βδομάδα ωστόσο εμένα δεν μου άρεσε που την περασμένη σεζόν δεν αγωνίστηκα όσο θα ήθελα. ''

''Υπάρχει μια πρόταση απ'τον νέο προπονητή μου, θα μιλήσουμε και θα δούμε τι θα γίνει. Είμαι κολακευμένος που συνδέομαι με συλλόγους με τεράστια ιστορία όπως η Liverpool και η Milan. Θα δούμε τι θα συμβεί στο μέλλον.'' τόνισε ο Σακχό.

Πηγή: skysports
Δημοσιεύτηκε: 29/6/2013 13:31
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.