Τζόρντον Άιμπ: Η πορεία προς το Άνφιλντ!



Ήταν ένα βράδυ στο Νοέμβρη του 2011, με περίπου 20 σκάουτερς από συλλόγους της Πρέμιερ Λιγκ, αλλά και της Τσάμπιονσιπ να παίρνουν θέση για να παρακολουθήσουν το ματς του πρώτου γύρου του FA Cup, ανάμεσα στη Φλίτγουντ Τάουν και την Γουίκομπ Γουόντερερς!

Όλα τα μάτια ήταν στραμμένα προς τον χαρισματικό σκόρερ της Φλίτγουντ, Τζέιμι Βάρντι, ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη Λέστερ και είχε πρωταγωνιστήσει στο απίστευτο 5-3 επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. 

Φυσικά όμως ο Βάρντι δεν ήταν το μόνο πρόσωπο που είχε τραβήξει το ενδιαφέρον των σκάουτερς και ιδιαίτερα αυτών της Λίβερπουλ και της Μάντσεστερ Σίτι, οι οποίοι είχαν στα μπλοκάκια τους σημειωμένο και το όνομα ενός 15χρονου νεαρού ονόματι Τζόρντον Άιμπ!

Δυο βδομάδες πριν ο Άιμπ είχε γίνει ο νεαρότερος σκόρερ της Λίγκας, χάρη σε τέρμα που πέτυχε απέναντι στη Σέφιλντ Γουένζντει στην πρώτη του εμφάνιση ως βασικός! 

Εντυπωσιασμένος από την τεχνική και την ωριμότητα που έβγαλε στον αγωνιστικό ο χώρο ο νεαρός, ο τότε εκπρόσωπος των "Κόκκινων" και πρώην διευθυντής ακαδημιών της ομάδας Φρανκ Μακπάρλαντ, επέστρεψε στο Λίβερπουλ με μια γεμάτη ενημέρωση για τον Άιμπ, ωθώντας τη διοίκηση να μπει στη διεκδίκηση του παίκτη και να καταθέσει πρόταση! 

Μέσα σε διάστημα ενός μήνα η Λίβερπουλ είχε καταφέρει να κερδίσει την Σίτι σε αυτή την άτυπη μάχη για την απόκτηση του νεαρού συμφωνώντας με τη Γουίκομπ για το ποσό των 750 χιλιάδων λιρών, για ένα παιδί που έκλεινε τα 16 του χρόνια. 

Φυσικά η ομάδα από το Μάντσεστερ προσέφερε πολύ περισσότερα χρήματα, ωστόσο η συμβολή του Μακπάρλαντ ήταν καθοριστική! Ο εκπρόσωπος των Ρεντς έπεισε την οικογένεια του Άιμπ πως με τη Λίβερπουλ του προσφέρεται ο κατάλληλος δρόμος για μια θέση στην πρώτη ομάδα στο μέλλον, παραθέτοντας μάλιστα και ορισμένα παραδείγματα όπως των Τζακ Ρόμπινσον και Αντρέ Γουίσντομ.

Επίσης είχε γίνει αναφορά και σε ένα άλλο ανερχόμενο ταλέντο που αναμενόταν να πάρει την πρώτη του ευκαιρία στο τέλος της σεζόν και δεν ήταν άλλος από τον Ραχίμ Στέρλινγκ, υπό την καθοδήγηση τότε του Κένι Νταλγκλίς!

Στη συνέχεια ήρθε στην ομάδα ο Μπρένταν Ρότζερς και πρώτη του κίνηση ήταν να συμπεριλάβει τους νεαρούς Στέρλινγκ και Άιμπ στην αποστολή της ομάδας για το καλοκαιρινό τουρ στη Βόρεια Αμερική. Με αυτό τον τροπο διαβεβαίωσε στον Άιμπ πως η υπόσχεση του Μακπάρλαντ δεν ήταν τυχαία!

Ο Άιμπ δηλώνει για την μετακίνηση του στους Ρεντς: "Είχα μια δοκιμή στη Σίτι, αλλά νομίζω ότι αυτή ήταν η καλύτερη μου επιλογή. Η Λίβερπουλ μου είχε μιλήσει και όταν ήμουν λίγο μικρότερος και υπήρχαν και κάποια άλλα κλαμπ. Ήμουν 15 ετών και ένιωθα ότι ήμουν έτοιμος να φύγω από το σπίτι και να κάνω το επόμενο βήμα."

"Ο μπαμπάς μου ήταν οπαδός της Λίβερπουλ. Εγώ όταν μεγάλωνα υποστήριζα λιγάκι την Τσέλσι, αλλά έγινα κι εγώ οπαδός της Λίβερπουλ όταν άρχισα να βλέπω αγώνες. Είχα παρακολουθήσει τον τελικό του 2005 και θυμάμαι ότι είχα μείνει ξύπνιος μέχρι τις 10 το βράδυ, ενώ κανονικά κοιμόμουν πάντα νωρίς."

"Στην αρχή η μετακίνηση μου ήταν δύσκολη, αλλά καθώς άφηνα το γυμνάσιο η οικογένεια μου ήρθε μαζί και έτσι δεν μου έλειπε ποτέ το σπίτι μου. Είχα καλή εκπαίδευση και ήμουν και στη μικρή ομάδα, όλα ήταν μια χαρά."

Ο Άιμπ χρειάστηκε να περάσει από δυο δανεισμούς προτού φτάσει να βρίσκεται στην πρώτη ομάδα σήμερα. Πέρασε την περσινή σεζόν στην Μπέρμιγχαμ και τη μισή φετινή στην Ντέρμπι υπό τις οδηγίες του Στιβ Μακλάρεν. Αυτός ο δεύτερος δανεισμός του ήταν όπως φάνηκε ο καταλυτικός για να τον φέρει στα πρώτα πλάνα του Ρότζερς και να του δώσει θέση στην πρώτη ομάδα της Λίβερπουλ.

Ο προπονητής του στην Ντέρμπι λοιπόν δήλωνε τότε για τον Άιμπ: "Είναι σαν αυτούς του εξτρέμ που είχαμε παλιά. Θέλαμε να φέρουμε παίκτες εδώ που θα ξεσήκωναν το κοινό κάθε φορά που έπαιρναν την μπάλα. Αυτό κάνει ο Τζόρντον. Μας ανεβάζει όλους."

Έτσι λοιπόν από τη στιγμή που ο Ρότζερς δεν κατάφερε να φέρει νωρίτερα τον Ντιβόκ Όριζι από τη Λιλ, αποφάσισε πως η επιστροφή του Τζόρντον Άιμπ ήταν η σωστότερη επιλογή για την ομάδα, μόλις έξι μήνες μετά την παραχώρηση του στη Ντέρμπι. 

Ο Άιμπ παραδέχεται πως δεν θα θεωρούσε σωστή τη διακοπή του δανεισμού του αν επρόκειτο να κάθεται στον πάγκο: "Πέρασα καλά στην Ντέρμπι. Η ομάδα πήγαινε καλά, έπαιζα συνέχεια όποτε σκεφτόμουν 'θα ξαναγυρίσω εδώ και δεν θα παίζω στη Λίβερπουλ;' "

"Ο Στιβ Μακλάρεν είναι καλός προπονητής και πολύ καλός στις προπονήσεις. Πάντα με βοηθούσε και μου άρεσε ο χρόνος που πέρασα μαζί του."

"Μια μέρα με κάλεσε μετά την προπόνηση και μου είπε ότι πήγαινα πίσω στη Λίβερπουλ. Ήμουν ενθουσιασμένος και η αυτοπεποίθηση μου ήταν στα ύψη γιατί αυτό σήμαινε ότι τα πήγαινα καλά. Ήταν η ευκαιρία μου να μπω στην πρώτη ομάδα και να αποδείξω την αξία μου."

Από την επιστροφή του και μετά ο Άιμπ ξεκινάει συνέχεια βασικός με το ντεμπούτο του να γίνεται στο Μερσεισάιντ ντέρμπι απέναντι στην Έβερτον. Έκτοτε αποτελεί έναν από τους πρωταγωνιστές της ομάδας του Ρότζερς παίζοντας στο δεξί άκρο ως μπακ-χάφ, σε έναν ρόλο που είχε ο Λαζάρ Μάρκοβιτς.

"Είναι μια νέα θέση για μένα. Είναι καλή γιατί μπορώ να επιτίθεμαι κιόλας, αλλά είναι καινούριο για μένα που πρέπει να καλύπτω και την επίθεση και την άμυνα. Μαθαίνω από τους επιθετικούς μας τον Μάριο, τον Ντάνιελ, τον Κουτίνιο και τον Στέρλινγκ και προσπαθώ να προσθέσω το γκολ στο παιχνίδι μου!"

Έτσι λοιπόν ο Άιμπ έχει φτάσει σε σημείο αν θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του Νησιού μαζί με τον συμπαίκτη του Ραχίμ Στέρλινγκ, τον Χάρι Κέιν της Τότεναμ και τον Ρος Μπάρκλεϊ της Έβερτον!



Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: Telegraph 



Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.