Τόρες: "Οι φίλαθλοι της Λίβερπουλ πάντα θα έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου!"

Πως και πως περιμένει το κυριακάτικο παιχνίδι ο Φερνάντο Τόρες, ωστόσο παρουσιάστηκε αβέβαιος στις δηλώσεις του για το πως θα τον υποδεχθούν οι οπαδοί της Λίβερπουλ στην επιστροφή του στο Άνφιλντ!

Ο Ισπανός είναι μέλος της βασικής ενδεκάδας του Στίβεν Τζέραρντ, η οποία θα αντιμετωπίσει αυτή του Τζέιμι Κάραχερ. Με 81 τέρματα σε 142 εμφανίσεις ως Κόκκινος, ο Τόρες άφησε τη Λίβερπουλ για το Λονδίνο και την Τσέλσι τον Ιανουάριο του 2011, έναντι 50 εκατομμυρίων λιρών. 

Πλέον περιμένει ανυπόμονα να αγωνιστεί στην επίθεση της Λίβερπουλ, έστω και κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες και μάλιστα στο πλευρό του Λουίς Σουάρεζ! 

"Ανυπομονώ να παίξω στο πλευρό του Λουίς. Είδα τι πράγματα έκανε όσο έπαιζε για τη Λίβερπουλ και ήταν εκπληκτικός. Απλά εκπληκτικός. Είναι καλός φίλος και έχουμε πολύ καλή σχέση μεταξύ μας. Ήμασταν μαζί στο Μέλγουντ μερικές μέρες προτού φύγω. Χτίσαμε πολύ καλή σχέση τότε και είμαστε ακόμα σε επαφή."

"Επίσης ξέρω τι σημαίνει για εκείνον να γυρίζει στο Άνφιλντ για να παίξει. Θα είναι τέλειο να παίζουμε μαζί μπροστά με τον Στίβεν να είναι πίσω μας."

"Αδημονώ να γυρίσω και να ξανασυναντήσω κάποιους παλιούς μου συμπαίκτες και ιδίως τον Στιβ. Είμαι βέβαιος πως θα είναι μια τέλεια βραδιά για εκείνον. Επίσης να ξαναδώ και τους φιλάθλους της ομάδας. Πολλές φορές γύρισα και επαιξα ως αντίπαλος, όμως τώρα θα είμαι με το μέρος τους. Θα είναι πολύ συναισθηματική μέρα για μένα."

Η αποχώρηση του Τόρες είχε αφήσει τους πάντες στη Λίβερπουλ με μια πικρία, ωστόσο ο ίδιος αναφέρει ότι θα πανηγυρίσει με την καρδιά του αν σκοράρει την Κυριακή:

"Όλοι ξέρουν πως αντιδρούσαν οι φίλοι της Λίβερπουλ όταν με έβλεπαν στους δρόμους του Λονδίνου ή όταν επέστρεφα στο Λίβερπουλ. Όλοι με ευχαριστουσαν για όσα είχα κάνει για την ομάδα. Έτσι νιώθω για αυτούς. Για μένα οι φίλοι της Λίβερπουλ θα είναι πάντοτε ξεχωριστοί. Ήμουν στην καλύτερη περίοδο της καριέρας μου φορώντας την κόκκινη φανέλα και όλες οι αναμνήσεις είναι φανταστικές."

"Δεν έχω τίποτα κακό να πω για αυτούς και ούτε θα έχω ποτέ. Όσο ήμουν εκεί με έκαναν να νιώθω σαν κομμάτι τους και ένιωθα σαν να είμαι σπίτι μου τότε. Θα είναι φοβερό που γυρίζω και ελπίζω να με υποδεχθούν καλά και όχι όπως την πρώτη μου φορά ως παίκτης της Τσέλσι."

"Δεν έχει μεγάλη σημασία βέβαια. Οι φίλαθλοι της Λίβερπουλ θα είναι πάντα στην καρδιά μου! Αυτά που ένιωσα ως παίκτης της Λίβερπουλ ήταν απίστευτα και δεν θα μου τα πάρει ποτέ κανείς! Αν σκοράρω θα πανηγυρίσω όπως τότε! Υπάρχουν πολλές και ωραίες αναμνήσεις, φοβερές βραδιές, φοβεροί αγώνες, πολλά γκολ μπροστά στο Κοπ, που με έκαναν να νιώθω σαν να μπορώ να πετάξω!"

Τη σεζόν 2008-2009 ο Τόρες είχε μια εξαιρετική χρονιά μαζί με τον Τζέραρντ, που παραλίγο να οδηγήσει τους Ρεντς στην κατάκτηση του τίτλου! Ο ίδιος λέει για τον αρχηγό: 
"Ανυπομονώ να ξαναπαίξω μαζί του. Έστω για μια ακόμη φορά. Έχω πει πολλές φορές ότι είναι ο καλύτερος συμπαίκτης που είχα ποτέ. Είχα μια καριέρα προτού παίξω μαζί του και μια αφότου τον είχα συμπαίκτη! Μου άλλαξε το παιχνίδι, τη φιλοδοξία και τις δυνατότητές μου. Με έκανε να νιώθω σαν να μπορούσα να κάνω ότι ήθελα. Θα είναι πάντα ο καλύτερος για μένα και το γεγονός ότι θα παίξω σε αυτό το ιδιαίτερο παιχνίδι την Κυριακή είναι απλά προνόμιο για μένα!"


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: LiverpoolEcho 


Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.