Η πρώτη συνέντευξη του Clyne ως παίκτης της Liverpool


Παίκτης της Liverpool είναι πλέον ο Nathaniel Clyne, όπως ανακοίνωσε η ίδια η ομάδα, υπογράφοντας συμβόλαιο που θα τον κρατήσει για αρκετά χρόνια στο Anfield.

Πήρε μεταγραφή το 2012 στη Southampton από την Crystal Palace και έχει μια τρομερή εξέλιξη στην καριέρα του, με αποκορύφωμα την περασμένη χρονιά, όπου οι πολλές πωλήσεις των "Αγίων" του έδωσαν φανέλα βασικού, με τον ίδιο να εκμεταλλεύεται τη μεγάλη ευκαιρία που του παρουσιάστηκε.

Για τον Clyne η μεταγραφή στους "κόκκινους" συνεπάγεται με μια με αλλαγή προς το καλύτερο στο επίπεδο του παιχνιδιού του, κάτι στο οποίο θα βοηθήσει και ο Brendan Rodgers.

Ακολουθεί η πρώτη συνέντευξη του Άγγλου διεθνή, στο επίσημο κανάλι της Liverpool.

Nathaniel, καλώς ήρθες στη Liverpool. Πώς αισθάνεσαι; Ποια είναι τα συναισθήματά σου μετά από αυτή τη μεταγραφή;
Προφανώς είμαι χαρούμενος. Χαρούμενος που υπέγραψα στη Liverpool. Είμαι πανευτυχής και είναι ένα όνειρο για μένα να έρθω εδώ και να παίξω για μια τόσο μεγάλη ομάδα με τέτοια ιστορία. Ανυπομονώ να ξεκινήσω.

Ήταν λίγο νευρικό για σένα όταν έμαθες για το ενδιαφέρον της ομάδας, αν θα ολοκληρωθεί η μεταγραφή χωρίς κανένα πρόβλημα;
Ναι, σίγουρα. Από τη στιγμή που η Liverpool έδειξε ενδιαφέρον για μένα ήμουν χαρούμενος και ήθελα η μεταγραφή να προχωρήσει. Όλα πήγαν καλά, άρα είμαι χαρούμενος.


Το όνομά σου είναι γνωστό σε όσους βλέπουν την Premier League. Υπήρξε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες, γιατί επέλεξες τη Liverpool; Γιατί ήταν η σωστή επιλογή για εσένα;
Είναι ένας σύλλογος που μου αρέσει ο τρόπος που παίζει, αλλά και το στυλ του. Ο προπονητής έδειξε αρκετό ενδιαφέρον για μένα και εδώ είναι ένα μέρος που μπορώ να βελτιωθώ σαν παίκτης. Είναι μια καλή ευκαιρία να έρθω εδώ και να εξελιχθώ στο μέγιστο στάδιο.

Ανέφερες ότι ο προπονητής έπαιξε μεγάλο ρόλο στην απόφασή σου. Έχει δείξει ότι οι νεαροί παίκτες εδώ έχουν ρόλο στην ομάδα.
Σίγουρα. Δουλεύει με νεαρούς παίκτες και τους βοηθάει να εξελιχθούν. Πιστεύω ότι μπορώ να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο και ελπίζω να πάρει το καλύτερο από μένα.

Τι σου είπε για το πώς μπορείς να βελτιωθείς κι άλλο;
Μου είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει μέσω προγραμμάτων στην προπόνηση. Ανυπομονώ για αυτό. Θα δουλέψω σκληρά και θα γίνω ο καλύτερος που μπορώ.

Θυμάμαι μια συνέντευξη που έδωσες νωρίς στην καριέρα σου και είπες ότι τα τρόπαια είναι κάτι που θες να έχεις όταν θα κοιτάς τι έχεις πετύχει στην καριέρα σου. Πιστεύεις ότι η Liverpool μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτό;
Σίγουρα. Ολοφάνερα έχουμε τους παίκτες για να το κάνουμε. Είμαι σίγουρος ότι θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όλα τα πιθανά τρόπαια. Θέλω να αγωνίζομαι για όλα τα τρόπαια που είναι διαθέσιμα. Ελπίζω να έχουμε μια καλή σεζόν με επιτυχίες.

Περπατούσες εδώ μέσα με μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό σου. Είπες ότι όταν κλήθηκες στην εθνική Αγγλίας η μαμά σου έκλαψε. Ποια ήταν η αντίδρασή της όταν της είπες ότι πας στη Liverpool;
Ήταν στα αστέρια! Ήταν πανευτυχής για μένα. Είπε ότι τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Είμαι χαρούμενος που την έκανα να χαμογελάσει. Έπαιξε σημαντικό ρόλο στη ζωή μου και στο ποδόσφαιρο, ώστε να είμαι επιτυχημένος,

Ο αδερφός σου ήταν σημαντικός στα πρώτα βήματα της ποδοσφαιρικής σου καριέρας, αφού σε συμβούλεψε να παίξεις ποδόσφαιρο. Ποια ήταν τα συναισθήματά του όταν του είπες ότι θα παίξεις στο Anfield;
Το χάρηκε και αυτός. Ζηλεύει λίγο που δεν είναι στη θέση μου! Αλλά θα ζήσω το όνειρο και των δύο μας, άρα είναι καλό.

Η εξέλιξή σου ήταν απίστευτη. Southampton, κλήση από την Αγγλία και τώρα Liverpool. Είσαι έκπληκτος για το πόσο γρήγορα έγιναν όλα;
Nαι έγιναν λίγο γρήγορα. Εξελίσσομαι αρκετά σαν παίκτης και είμαι σίγουρος ότι είμαι αρκετά καλός για να παίξω για τη Liverpool. Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να το αποδείξω.

Ήσουν στην Αμερική για διακοπές και πιστεύουμε ότι συναντήθηκες με τον Lallana όσο ήσουν εκεί. Τον ρώτησες για τη Liverpool
Μιλήσαμε αρκετά. Μου είπε ότι ήθελε να υπογράψω για να ξανά γίνουμε συμπαίχτες. Περάσαμε καλά στην Αμερική, ήταν εξαιρετικά.

Τι είπε ο Adam (Lallana) για τη Liverpool;
Είπε ότι είναι ένας μεγάλος σύλλογος με μεγάλη fan base. Είπε ότι η ομάδα είναι καλή με εξαιρετικούς παίκτες. Είπε επίσης ότι θα ήμουν ευπρόσδεκτος αν ερχόμουν.

Πώς σε βοηθάει το ότι ξέρεις τόσους πολλούς ανθρώπους από την Southampton και την εθνική Αγγλίας;
Πιστεύω ότι θα με βοηθήσει να προσαρμοστώ στην ομάδα. Το να ξέρω μερικούς παίκτες στη Liverpool είναι καλό. 

Είναι ευχάριστο για σένα ότι θα υπάρξει προετοιμασία στην Ταϊλάνδη, την Αυστραλία και την Μαλαισία και θα περάσεις χρόνο με τα παιδιά και θα τους γνωρίσεις καλύτερα;
Σίγουρα. Είναι καλό που θα πάμε για προετοιμασία με την ομάδα. Θα γνωρίσω τα παιδιά, άρα θα είναι ευχάριστο. Δεν έχω πάει ποτέ σε κάποια τόσο μεγάλη προετοιμασία, άρα θα είναι εξαιρετική εμπειρία για μένα και για τους οπαδούς εκεί. Ανυπομονώ για αυτό.

  Κοιτάζοντας το ρόστερ της Liverpool, πιστεύεις ότι μπορεί να βελτιωθεί σε σχέση με την περσινή σεζόν;
Ναι, σίγουρα. Υπάρχει δυνατότητα βελτιώσης και μπορείς να το δεις και από τις μεταγραφές που έχουν γίνει. Άμα κάνουμε καλή προετοιμασία και αρχίσουμε καλά τη χρονιά, θα είναι καλό.

Έχεις παίξει στο Anfield ως αντίπαλος. Έχεις προετοιμαστεί για το συναίσθημα που θα έχεις όταν θα παίξεις με τη φανέλα της Liverpool εκεί για πρώτη φορά;
Έχω παίξει στο Anfield και ξέρω την ατμόσφαιρα. Είναι απίστευτη και θα με βοηθήσει. Ανυπομονώ για αυτό και σίγουρα θα με βοηθήσει να κάνω καλές εμφανίσεις.


Κλείνοντας, είσαι πλέον παίκτης της Liverpool. Μπορείς να μας μιλήσεις για τα συναισθήματά σου γενικότερα;
Είμαι χαρούμενος...πολύ χαρούμενος!

Παρακολουθήστε τη συνέντευξη του Nathaniel Clyne και οπτικοακουστικά!



Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης



Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.