Η πρώτη συνέντευξη του A.Bogdan με την LFC

Ο Adam Bogdan επανέλαβε την υπόσχεση του να κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να αρπάξει την ευκαιρία που του δίνεται στο Anfield!
Ο Ούγγρος τερματοφύλακας, ήρθε από την Bolton Wanderers, κουβαλώντας 8 χρόνια εμπειρίας στο αγγλικό ποδόσφαιρο! Με πάνω από 100 συμμέτοχες σε Premier League και Championship, θέλει να φτάσει σε νέα ύψη με τους Ρέντς!
Στην πρώτη του συνέντευξη ως παίχτης την Liverpool μίλησε για τον ανταγωνισμό του με τον Simon Mignolet, για την επιθυμία του να αποδείξει την αξία του και για το αντίκτυπο που ήδη έχει το You'll Never Walk Alone σε αυτόν!










-Καλώς ήρθες στην Liverpool! Πόσο ευχαριστημένος είσαι που ολοκληρώθηκε αυτή η μεταγραφή;

-Ευχαριστώ πολύ! Πετάω στα σύννεφα! Είναι ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου και θέλω να το απολαύσω!

-Ποια ήταν τα συναισθήματα σου όταν έμαθες για το ενδιαφέρον της Liverpool;

-Προφανώς ήμουν πολύ χαρούμενος! Δεν μπορούσα να κοιμηθώ δυο μέρες!

-Σε ποιον μίλησες πρώτα όταν ξεκίνησαν οι επαφές; Από ποιον ζήτησες συμβουλές;

-Προφανώς πρώτα μίλησα με την γυναίκα μου! Το έμαθα από τον μάνατζερ μου αλλά προσπάθησα να μην το σκέφτομαι πολύ γιατι ακομα βρισκόταν στις διαπραγματεύσεις!Μόλις διευκρινίστηκε και φάνηκε ότι θα γίνει, το είπα σε όλους τους φίλους και την οικογένεια μου φυσικά!

-Ήταν μια εύκολη απόφαση; επειδή κάνεις ένα βήμα παραπάνω στην Premier League και στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, αλλά ήσουν στην Bolton για πολύ καιρό...

-Αφενός ήταν μια εύκολη απόφαση, παίζω για έναν από τους πιο διάσημους, αν όχι τον πιο διάσημο, σύλλογο στον κόσμο, παίζω στην Ευρώπη και διεκδικώ τίτλους! Αφετέρου έπαιξα στην Bolton για οκτώ χρόνια, αγάπησα τον σύλλογο και τον ευχαριστώ πολύ! Αυτό ήταν το δύσκολο αλλά όχι σε επαγγελματικό επίπεδο!

-Είχες κάποιο χρόνο ,από την στιγμή που μαθεύτηκαν τα νέα για την μετακίνηση σου στην Liverpool, για να το συνειδητοποιήσεις! Έχεις συνειδητοποιήσει ότι είναι αλήθεια; 

-Το αισθάνομαι να γίνεται αλήθεια τώρα, θα χρειαστώ λίγο χρόνο αλλά μόλις ξεκινήσουμε τις προπονήσεις δεν θα έχω πολύ χρόνο για να το σκέφτομαι και απλά θα κάνω την δουλειά μου για να γίνομαι καλύτερος κάθε μέρα!

-Έγραψες ένα γράμμα στους φιλάθλους της Bolton όταν έγινε η ανακοίνωση! Γιατί ήταν τόσο σημαντικό για σένα;

-Ήμουν εκεί για οκτώ χρόνια, δεν ήταν μόνο για τους φιλάθλους αλλά για ολόκληρο τον σύλλογο! Η Bolton με βοήθησε να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα! Να παίξω στην Premier League!Από τότε που ήμουν ένα μικρο αγόρι, αυτό ήταν το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν, να παίξω στην Premier League! Αυτό το κατάφερα με την Bolton και για αυτό τους έχω πάντα στην καρδιά μου! Για αυτό θεώρησα ότι ήταν σημαντικό να πω ένα σωστό αντίο σε αυτούς! Προφανώς και ήταν αδύνατο να πάω και να δώσω το χέρι σε κάθε έναν τους άλλα πιστεύω ότι ήταν σημαντικό να εκφράσω τα συναισθήματα μου για αυτούς!  

-Στο γραμμα αναφέρεις επίσης ότι θες να αρπάξεις την ευκαιρία που σου δίνεται στην Livepool! Πως σκοπεύεις να το κάνεις αυτό;

-Φυσικά, θα ήθελα να πάρω την ευκαιρία και να παίξω όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια και να γίνω ο νούμερο ένα τερματοφύλακας της Liverpool! Πως θα το κάνω αυτό; Κατ αρχήν στο προπονητικό κέντρο! Πρέπει να αποδείξω τον εαυτό μου και να αποδείξω στον προπονητή ότι μπορώ να το καταφέρω αυτό! Έπειτα, όταν μου δοθεί η ευκαιρία πρέπει να την αρπάξω και να παίξω καλά! Έτσι πάει!

-Ιστορικά, οι φίλαθλοι της Liverpool, έχουν πολύ δυνατές σχέσεις με τους τερματοφύλακες! Σε ενδιαφέρει να χτίσεις δεσμούς με τους φιλάθλους εδώ;

-Θα ήταν πολύ ωραίο αυτό! Πιστεύω ότι ο τρόπος για να το πετύχεις αυτό είναι η σκληρή δουλειά και το εννοώ! Δεν υπάρχει άλλος τρόπος εκτός από το να δουλεύω σκληρά στην προπόνηση και όταν μου δοθεί η ευκαιρία να παίξω καλά και να το κάνω αυτό κάθε φορά!

-Ομολογουμένως έπαιξες πολύ καλά, όταν ήρθες στο Anfield με την Bolton νωρίτερα φέτος! Απόλαυσες την ατμοσφαίρα στο γήπεδο εκείνη την μέρα;

-Πάρα πολύ! Προσπάθησα να μην ανακατευτώ πολύ με αυτό για να είμαι συγκεντρωμένος στην δουλειά μου αλλά δεν μπορείς να κρυφτείς από αυτό και δεν ήθελα να κρυφτώ από αυτό, ήταν κάτι φανταστικό! Όταν άρχισαν να τραγουδάνε το You'll Never Walk Alone, ήταν απίστευτο! Σου δίνει το έναυσμα για να παίξεις είτε είσαι στην Liverpool είτε είσαι στην αντίπαλη ομάδα! Είναι φανταστικό που έχω την ευκαιρία να το ζω αυτό σε κάθε εντός έδρας αγώνα!

-Ως ένας νεαρός που μεγάλωνε στην Oυγγαρία, τι ήξερες για την Liverpool;

-Είναι ένας από τους πιο φημισμένους συλλόγους στον κόσμο! Όταν ήμουν μικρός και ήθελα να γίνω ποδοσφαιριστής παρακολουθούσα πολλούς αγώνες! Θυμάμαι τον τελικό του Uefa Cup το 2001 και τον τελικό της Κωσταντινουπολης το 2005! Οι πάντες στην Ουγγαρία ξέρουν πόσο μεγάλη ομάδα είναι η Liverpool, έτσι ήξερα πολλά για αυτήν!

-Μίλησε μας για σένα ως τερματοφύλακα! Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία;

-Η ικανότητα μου να μαθαίνω! Χωρίς αυτήν δεν θα ήμουν εδώ! Μου αρέσει η ιδέα ότι ελέγχω την περιοχή μου και όταν χρειάζεται να βγαίνω και έξω από αυτή! Δεν θα πω περισσότερα σε περίπτωση που τα βλέπει κάποιος επιθετικός!

-Όσον αφορά την ικανότητα σου να μαθαίνεις, βρίσκεσαι στο αγγλικό ποδόσφαιρο οκτώ χρόνια, οπότε έχεις πλούσιες εμπειρίες! Πόσο νομίζεις ότι άλλαξες σαν τερματοφύλακας από τότε που ήρθες στην Bolton το 2007;

-Προφανώς άλλαξα πολύ, έπρεπε, αλλιώς θα ήμουν ήδη πίσω στην Ουγγαρία!Ήταν ένα μεγάλο βήμα για εμένα να πάω στην Bolton και να προσαρμοστώ στην προπόνηση και στην ταχύτητα του παιχνιδιού και το κατάφερα! Εξελίχθηκα και έγινα καλύτερος παίχτης, ηρέμησα και έμαθα να παίρνω καλύτερες αποφάσεις! Αυτό είναι το επόμενο βήμα και θα ήθελα να συνεχίσω να βελτιώνομαι και να γίνομαι καλύτερος!

-Υπάρχουν τερματοφύλακες που μελέτησες προσεκτικά η που τους ακολούθησες;

-Όταν ήμουν μικρός ήταν ο Peter Schmeichel, ήταν εξαιρετικός! Όταν πήγα στην Bolton ήταν ο Jussi Jaaskelainen. Είχα την ευκαιρία να δουλέψω μαζί του και να μάθω πολλά από αυτόν! Στην εθνική ομάδα ήταν ο Gabor Kiraly! Φυσικά προσπαθείς να δεις άλλους τερματοφύλακες και προσπαθείς να μάθεις από αυτούς! Είναι ένας εύκολος τρόπος να μάθεις! Έτσι υπήρχαν πολλοί τερματοφύλακες τους οποίους έβλεπα και μελετούσα!

-Θα ανταγωνίζεσαι τον Simon Mignolet για μια θέση κάτω από τα δοκάρια! Απολαμβάνεις αυτήν την πρόκληση;

-Είναι μια τεράστια πρόκληση! Τον παρακολουθούσα και ήμαστε σε παρόμοια ηλικία! Τον σέβομαι σαν τερματοφύλακα! Δεν είχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω από κοντά ακόμα, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα τα πάμε πολύ καλά και θα έχουμε καλή σχέση! Θα ανταγωνιστούμε φυσικά, αυτή είναι η φύση της θέσης και του αθλήματος! Πάντα ήμουν πολύ κοντά με τους τερματοφύλακες που δούλευα μαζί!Είναι μια τεράστια πρόκληση, θα ανταγωνιστούμε βέβαια αλλά πιστεύω ότι θα βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο!

-Θα μπορούσε αυτή η μετακίνηση και ο ανταγωνισμός σου με τον Simon Mignolet να είναι ωφέλιμα για σένα σε διεθνές επίπεδο;

-Φυσικά! Το να ανταγωνιστώ με κάποιον σαν τον Simon μόνο καλύτερο μπορεί να με κάνει! Θέτει τον πήχη πολύ ψηλά! Ελπίζω αυτό να με βοηθήσει με την Εθνική ομάδα! Είναι όνειρο για εμένα να παίζω με την φανέλα της εθνικής, έχω καταφέρει να κάνω 19 συμμετοχές μέχρι τώρα και θα ήθελα φυσικά να κάνω κι άλλες!

-Τέλος,ποια είναι η νούμερο ένα φιλοδοξία σου, να καταφέρεις κάτι όσο είσαι στην Liverpool;

-Η νούμερο ένα φιλοδοξία μου είναι να αγωνιστώ όσα περισσότερα παιχνίδια γίνεται! Με την ομάδα, που είναι σημαντικό, θα ήθελα να κερδίσω τρόπαια! Πιστεύω ότι θα έχω την ευκαιρία να το κάνω αυτό και για αυτό πρόκειται! Είμαι ενθουσιασμένος που ανήκω σε έναν σύλλογο που μπορεί να το καταφέρει αυτό!

~Συνέντευξη του Chris Shaw για το Liverpoolfc.com
~Μετάφραση-επιμέλεια για το Liverpool fans.gr Δημήτρης Γκουτρίδης

Share on Google Plus

About Δημήτριος

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.