Ιλόρι: «Ανακουφισμένος με το δανεισμό μου»

Ανακουφισμένος παρουσιάζεται ο Πορτογάλος αμυντικός, Τιάγκο Ιλόρι, μετά την ολοκλήρωση του δανεισμού του στην Άστον Βίλα τη τελευταία μέρα των μεταγραφών.


Ο νεαρός στόπερ παρότι πήρε μεταγραφή στη Λίβερπουλ πριν δύο χρόνια, δεν έχει αγωνιστεί ακόμη σε επίσημο παιχνίδι με τη φανέλα των "κόκκινων", οι οποίοι τον έχουν δανείσει σε Ισπανία και Γαλλία. Φέτος, ο Ιλόρι θα πάρει μια γεύση από το τι εστί Πρέμιερ Λιγκ, γεγονός που τον κάνει χαρούμενο.

«Όλα έγιναν τη τελευταία στιγμή, άρα είμαι ανακουφισμένος που είχα αυτή τη πολύ καλή ευκαιρία και φυσικά είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Δε μπορώ να πω ότι γνωρίζω τα πάντα για την ιστορία της Άστον Βίλα, αλλά ξέρω ότι είναι μια πολύ καλή ομάδα».

«Πάντα ήταν όνειρό μου να παίξω στην Πρέμιερ Λίγκ και γι' αυτό υπέγραψα στη Λίβερπουλ. Είμαι πολύ χαρούμενος που η Άστον Βίλα θα μου δώσει αυτή την ευκαιρία».

Ο 22χρονος απέρριψε πρόταση δανεισμού της Σάντερλαντ λίγο καιρό πριν υπογράψει στην ομάδα του Τιμ Σέργουντ, όμως αναγκάστηκε να αποδεχτεί την πρόταση των "χωριατών" για να πάρει χρόνο συμμετοχής την εφετινή αγωνιστική περίοδο.

«Γνωρίζω αρκετά για τον Τιμ Σέργουντ. Έχει καλή φήμη στο να αναδεικνύει νεαρούς παίκτες και αυτός είναι ένας από τους λόγους που είμαι ενθουσιασμένος για τη συνεργασία μας».


Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.