Lucas:Είμαι εδώ,για να παλέψω για το σύλλογο

Ο Lucas Leiva τονίζει ότι είναι έτοιμος να αφήσει πίσω του όλες τις φήμες που αφορούσαν τον ίδιο και την αποχώρησή του από την ομάδα,αυτό το καλοκαίρι,ώστε να συνεχίσει να κάνει αυτό που έκανε,από τότε που ήρθε στη Liverpool-'να παλεύει για το club'.















Ο Βραζιλιάνος είχε συνδεθεί αυτό το καλοκαίρι με την έξοδό του από το Anfield,κατά τη διάρκεια της μεταγραφικής περιόδου,αλλά τελικά παρέμεινε στις τάξεις της Liverpool.
Τις μέρες πριν την 1η Σεπτεμβρίου,όπου ήταν η τελευταία ημέρα των μεταγραφών,ο αμυντικός μέσος έδειξε τη σημαντικότητά του στην ομάδα με μία πολύ καλή εμφάνιση απέναντι στην Arsenal,στο Emirates,στο πρώτο του παιχνίδι ως βασικός για τη φετινή σεζόν.
Και,παρόλο που παραδέχεται ότι του παρουσιάστηκε η ευκαιρία,κατά τη μεταγραφική περίοδο,για να αποχωρήσει,ο 28χρονος είπε ότι το να μείνει στη Liverpool,ήταν πάντα η πρώτη του σκέψη.
  '' Ήταν πολύ έντονη η μεταγραφική περίοδος,για να είμαι ειλικρινής.''
  ''Νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια,σε κάθε μεταγραφική περίοδο το όνομά μου ακούγεται για την αποχώρησή μου από την ομάδα.''
  ''Φυσικά υπάρχουν στιγμές που σκέφτεσαι ότι μάλλον ήρθε η ώρα να φύγεις και τολμώ να πω ότι ήμουν πολύ κοντά στην έξοδο,αλλά ένα πράγμα το οποίο έχω πάντα στο μυαλό μου,είναι η αφοσίωση για αυτό το club.''
  ''Είμαι εδώ για πάρα πολύ καιρό και πάντα έλεγα ότι αν είχα την ευκαιρία να είμαι εδώ και να είμαι χαρούμενος,πάντα θα επέλεγα τη Liverpool.''















Ο Βραζιλιάνος συνέχισε,λέγοντας:
  '' Όταν το μέλλον σου είναι αμφίβολο,ίσως πρέπει να σκεφτείς μία άλλη λύση,αλλά είμαι χαρούμενος που δεν υπήρξε μία τέτοια λύση(σ.σ. για να αποχωρήσω) και είμαι εδώ για να παλέψω για την ομάδα,όπως κάνω τα τελευταία 8 χρόνια που βρίσκομαι εδώ.''
  ''Απλά κοιτάω μπροστά για μία καλή χρονιά και να πάμε τη Liverpool εκεί που ανήκει.Έχω αυτήν την ευκαιρία για να πω πως είμαι πλήρως αφοσιωμένος στη Liverpool.''
  ''Είμαι εδώ αρκετό καιρό και πραγματικά αγαπώ αυτόν τον σύλλογο,απλά πρέπει να συγκεντρωθώ τώρα στις εμφανίσεις μου και να βοηθήσω με τον τρόπο που ο προπονητής και το staff της ομάδας μου έχουν ζητήσει.''
  ''Ας ελπίσουμε ότι θα είμαι σημαντικός παίκτης για την ομάδα αυτήν τη χρονιά.''
Ο Lucas,μετά το ματς με την Arsenal,επιλέχθηκε και στο επόμενο παιχνίδι από τον Brendan Rodgers,ως βασικός,στο τέταρτο παιχνίδι για τη φετινή Premier League,το οποίο έληξε με μία σοκαριστική για την Liverpool ήττα,με 3-0 μέσα στο Anfield από τη West Ham.
Ο 24 φορές διεθνής με την Εθνική Βραζιλίας,είναι σίγουρος ότι η ομάδα πήρε κάποια μαθήματα από αυτό το παιχνίδι,όμως ο ίδιος δεν περιμένει η ομάδα του να ξαναπάθει  με τον ίδιο τρόπο και στις επόμενες αγωνιστικές,αυτό που έπαθε από τους Hammers.
















Ο Lucas για το αποτέλεσμα της περασμένης αγωνιστικής,εξήγησε:
  ''Η West Ham είχε ένα πλάνο να βρίσκεται πίσω από τη μπάλα και να παίζει με αντεπιθέσεις.''
  ''Φυσικά δεχθήκαμε πολύ γρήγορα γκολ,το οποίο πάντα κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα,και βρισκόμενοι 2-0 πίσω στο σκορ στο ημίχρονο με δύο αντεπιθέσεις,κάνει πολύ δύσκολη την προσπάθεια να επιστρέψεις στο παιχνίδι.''
  ''Δεχθήκαμε και μία κόκκινη κάρτα-πιθανότατα ο καλύτερός μας παίκτης δεν ήταν μαζί μας μετά τα πρώτα 10 λεπτά του ημιχρόνου,κάτι το οποίο δυσκόλεψε ακόμη περισσότερο την κατάσταση.''
  ''Απλά πρέπει τώρα να προσεγγίζουμε τέτοιου είδους παιχνίδια,προσπαθώντας να είμαστε συμπαγείς αμυντικά,επειδή ξέρουμε ότι πιθανόν θα έχουμε εμείς περισσότερη ώρα τη μπάλα,αλλά αυτού του είδους οι ομάδες είναι πολύ γρήγορες στην αντεπίθεση,και πρέπει να σιγουρευτούμε ότι μπορούμε να το κοντρολάρουμε και αυτό.''
  ''Νομίζω ότι ένα τέτοιο αποτέλεσμα δεν πρέπει να συμβαίνει,αλλά έγινε.Πρέπει να προχωρήσουμε παρακάτω και να μάθουμε από αυτό και ας ελπίσουμε ότι καθώς προχωράμε,δε θα ξανακάνουμε τα ίδια λάθη.''
  ''Αυτό είναι που χρειάζεται να κάνουμε τώρα-έχουμε γεμάτο πρόγραμμα και αυτός ο μήνας μπορεί να είναι πολύ σημαντικός για μας.''


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης  


































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.