Teixeira:«Θα πάρω την ευκαιρία μου στη Liverpool»

Ο Joao Carlos Teixeira αποκάλυψε πως στενές συζητήσεις με τον Brendan Rodgers,τον διαβεβαίωσαν ότι θα πάρει την ευκαιρία του φέτος.



















Αρκετοί από τους πιο ταλαντούχους νεαρούς των Reds,έφυγαν ως δανεικοί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού,αλλά ο Πορτογάλος επιθετικός μέσος έμεινε μετά από συζητήσεις με τον προπονητή.

  ''Είχα μία συνομιλία με τον Brendan μέσα στο καλοκαίρι και μου είπε ότι θα έχω τις ευκαιρίες μου εδώ.Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να είμαι σε top φόρμα.Υπάρχουν αρκετά παιχνίδια στη σεζόν,στην Premier League,στο Europa League,στο FA Cup και στο Capital One Cup,οπότε ελπίζω ότι θα πάρω ευκαιρίες για να παίξω κάποια λεπτά σε κάποια από αυτά τα παιχνίδια.''

Ο 22χρονος που αποκτήθηκε από τους Reds το 2012,από τη Sporting Lisbon,έκανε το ντεμπούτο στην πρώτη ομάδα-αφού μέχρι τότε έπαιζε μόνο στη δεύτερη ομάδα,απέναντι στη Fulham,τον Φεβρουάριο του 2014.

O Teixeira πέρασε την περασμένη σεζόν ως δανεικός στην Brighton,όπου σκόραρε 6 γκολ σε 35 εμφανίσεις,σε όλες τις διοργανώσεις.

  '' Ήταν πολύ καλό για μένα,καθώς μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω τακτικά ποδόσφαιρο στη Championship.Έπαιξα 32 παιχνίδια στο πρωτάθλημα,έβαλα γκολ και έκανα και ασίστ,οπότε αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω τι μπορώ να κάνω στο γήπεδο,και με βοήθησε να γίνω καλύτερος.Ήταν καλό για μένα να βελτιωθώ υπό την καθοδήγηση των Hyypia και Chris Hughton.''

  '' Ήταν πολύ καλό,καθώς ψηφίστηκα ο καλύτερος νέος παίκτης της χρονιάς,και ήταν ωραίος τρόπος να κλείσει ο χρόνος μου έτσι στη Brighton.Μετά όταν επέστρεψα,υποδέχτηκα το βραβείο του καλύτερου παίκτη της ακαδημίας της Liverpool,οπότε ήταν μία καλή σεζόν για μένα.Είναι πάντα ωραίο να έχεις ανθρώπους να αναγνωρίζουν το έργο σου μέσα στο γήπεδο.''

Η πρόοδος του σταμάτησε για ένα διάστημα,όταν έσπασε το πόδι του τον Απρίλιο.

  















Ο ίδιος επέστρεψε στο Anfield και δούλεψε αδιάκοπα το καλοκαίρι για να είναι έτοιμος για την προετοιμασία με την ομάδα.

  ''Είχα τρομάξει στην αρχή αλλά ήμουν τυχερός που είχα τη σωστή θεραπεία από όλους εδώ στη Liverpool.''

  ''Ο γιατρός και ο φυσιοθεραπευτής με βοήθησαν πολύ και αυτό σήμαινε ότι ήμουν ικανός να επιστρέψω σύντομα.Έκανα πολύ σκληρή δουλειά το καλοκαίρι,επειδή ο στόχος μου ήταν να επιστρέψω γρήγορα και να είμαι καλά μετά τον τραυματισμό.''

  '' Έχασα την περασμένη προετοιμασία επειδή ήμουν τραυματίας,οπότε ήμουν αποφασισμένος να μη χάσω και την επόμενη.Ήταν μία ευκαιρία να δείξω στον Brendan ότι μπορώ να παίξω.Το tour ήταν φοβερή εμπειρία.Ήταν πολύ καλή αρχή το πρώτο μου παιχνίδι στην Ταΐλάνδη.Έδωσα δύο ασίστ και ήμουν χαρούμενος με αυτό.''

Ο Teixeira δεν συμπεριλήφθηκε στην ομάδα της Liverpool για το Europa League,οπότε δε μπορεί να παίξει στο σημερινό παιχνίδι.

Ωστόσο,προπονείται με την πρώτη ομάδα στο Melwood και έδειξε τις ικανότητές του για την Κ-21 της Liverpool,στη νίκη απέναντι στην St Helens το βράδυ της Δευτέρας.

Τώρα ονειρεύεται να αποδείξει στον Rodgers ότι αξίζει ένα ντεμπούτο το επόμενο διάστημα.

  '' Έχω βρεθεί στον πάγκο στο Anfield,και πιο παλιά,αλλά ποτέ δεν έχω παίξει για την πρώτη ομάδα εκεί.''

  ''Το Anfield είναι ένα ξεχωριστό γήπεδο με ξεχωριστούς οπαδούς και νιώθεις ότι η ατμόσφαιρα είναι διαφορετική από κάθε άλλο γήπεδο,όποτε σίγουρα έχω ελπίδες να παίξω φέτος στο Anfield.''

  ''Θέλω να παίξω όσο περισσότερα παιχνίδια μπορώ για τη Liverpool,να είμαι μέρος της και να προσπαθήσω να βοηθήσω να κερδίσουμε όσο περισσότερα ματς μπορούμε.''

  ''Πάνω από όλα όμως θέλω να κάνω τα δυνατά μου και να δείξω ότι έχω την ποιότητα για να είμαι παίκτης της Liverpool.''


Πηγή:Liverpool Echo
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης  


















































































  
Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.