Caulker:«Γιατί ανυπομονώ για αυτήν την πρόκληση στη Liverpool»

Ο Steven Caulker παραδέχθηκε ότι η ταχύτητα με την οποία η Liverpool ολοκλήρωσε το δανεισμό του,τον έκανε να λειτουργεί γεμάτος αδρεναλίνη-και απολαμβάνει τις προκλήσεις που θα έρθουν στο άμεσο μέλλον ως παίκτης των Reds.

Ο υψηλόσωμος center-back ήρθε προσωρινά από την Queens Park Rangers,μέχρι το τέλος της σεζόν 2015-2016 ώστε να ενισχύσει το αμυντικό κομμάτι της ομάδας,μετά και τους αρκετούς τραυματισμούς που έπληξαν την ομάδα.

Ο Caulker δεν έχασε χρόνο ξεκινώντας την προετοιμασία για το παιχνίδι με την Arsenal,συμμετέχοντας στη βραδινή προπόνηση στο Melwood,μετά την ολοκλήρωση της μετακίνησής του.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του,ο 24χρονος κάθισε και συζήτησε με έναν δημοσιογράφο της Liverpool,και παρακάτω σας παραθέτουμε τη συνέντευξή του.



















LFC:Steven καλώς ήρθες στη Liverpool.Πως αισθάνεσαι?

Πολύ ενθουσιασμένος και χαρούμενος που είμαι εδώ.Δέχθηκα ένα τηλεφώνημα χθες(σ.σ προχθές) το βράδυ,ότι θα ερχόμουν εδώ και είναι μία πρόκληση στην οποία ανυπομονώ να λάβω μέρος.Η αδρεναλίνη με παρέσυρε σήμερα(σ.σ χθες)-είχα μία καλή προπόνηση με τα παιδιά,είδα κάποια γνωστά πρόσωπα και όλοι με έκαναν να νιώσω καλοδεχούμενος.

LFC:Πότε έμαθες για το ενδιαφέρον της Liverpool για σένα,και πως σε έκανε αυτό να νιώσεις?

Υπήρχε ένα μικρό ενδιαφέρον την Κυριακή,αλλά τίποτα συγκεκριμένο.Στο ποδόσφαιρο πολλά πράγματα αλλάζουν από μέρα σε μέρα,οπότε ήταν περίπου 9 το βράδυ χθες(σ.σ προχθές) όταν δέχθηκα το τηλεφώνημα,ώστε να μου πουν ότι η μεταγραφή μου μπορεί να προχωρήσει.Ήμουν ευθύς σήμερα(σ.σ χθες) ώστε να τελειώσω με τη γραφειοκρατία και να πάω στην ώρα στο τραίνο από το Λονδίνο.

LFC:Κοιμήθηκες χθες(σ.σ προχθές) το βράδυ?

Όχι,όχι τόσο πολύ!Όταν ξύπνησα το πρωί,ακόμη μου φαινόταν εξωπραγματικό.Όταν μου τηλεφώνησε ο ατζέντης μου,να μου πει ότι αυτή ήταν μία επιλογή,ήμουν χαρούμενος.Είμαι απλά πολύ ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ.

LFC:Μια περίεργη μέρα για σένα...όταν πέρασες τις πόρτες του Melwood,μπορείς να περιγράψεις τι περνούσε από το μυαλό σου εκείνη τη στιγμή?

Ήταν πολύ ωραίο γιατί συναντήθηκα αμέσως με τον άνθρωπο που θα με βοηθούσε να εγκατασταθώ,είδα πολλά γνωστά και οικεία πρόσωπα,όπως και τον προπονητή που είναι φανταστικός.Ήταν πάρα πολύ ωραίο το συναίσθημα,αλλά και ένα πολύ θερμό και ένιωσα πολύ άνετα από το πρώτο λεπτό.Ήταν μια πολύ καλή πρώτη μέρα για μένα,και τώρα θα προσπαθήσω να ξεκουραστώ για να είμαι έτοιμος για το αυριανό(σ.σ σημερινό) παιχνίδι.

LFC:Δεν είχε περάσει ούτε μία ώρα από την ώρα που ήρθες,κι όμως βρισκόσουν στο προπονητικό κέντρο ήδη.Πως ήταν αυτή η πρώτη προπόνηση?

Ήταν καλή η πρώτη μου προπόνηση με την ομάδα.Ήταν καλό να παρακολουθήσω τις ιδέες του προπονητή.Είχα μια μικρή συζήτηση μαζί του και ελπίζω να μιλήσω περισσότερο μαζί του αύριο(σ.σ σήμερα) ώστε να ακούσω τις ιδέες του.Είναι ένας σύλλογος που παρακολουθούσα για χρόνια και είμαι ενήμερος για το στυλ παιχνιδιού τους,αλλά και τις προσδοκίες που υπάρχουν εδώ.Είναι μία πρόκληση που ανυπομονώ να έχω κι εγώ το ρόλο μου.

LFC:Ανέφερες ότι γνώριζες ήδη κάποιους από τους παίκτες,τι είδους καλωσόρισμα είχες από αυτούς?

Ήταν ένα πολύ ωραίο καλωσόρισμα από τα παιδιά.Έχω παίξει με κάποια από τα παιδιά στην Εθνική Αγγλίας,και με τον Joe Allen όταν ήμουν στη Swansea,οπότε ήταν ωραίο να δω γνώριμες φάτσες και να προπονηθώ μαζί τους.















LFC:Και ο προπονητής τι σου είπε?

Ο προπονητής ήταν πολύ θετικός.Με καλωσόρισε και μου είπε ότι προφανώς υπάρχουν πολλοί τραυματίες και ότι ήταν ευκαιρία για μένα να έρθω εδώ και να παίξω.Είπε ότι αν έρθω εδώ και τα πάω καλά,ποιος ξέρει τι μας επιφυλάσσει το μέλλον?Είναι ένα συναρπαστικό για μένα,και είμαι έτοιμος να ξεκινήσω.

LFC:Πόσο ενθουσιασμένος είσαι που ήρθες εδώ και θα δουλέψεις με τον Jürgen Klopp?

Είναι ένας πολύ διάσημος προπονητής και ήταν στις τηλεοράσεις μας τους τελευταίους μήνες από τότε που υπέγραψε στη Liverpool,οπότε είναι ένα πολύ οικείο πρόσωπο-και ένα πολύ θερμό άτομο επίσης.Είναι παγκόσμιας κλάσης και με έκανε να νιώσω σαν στο σπίτι μου.

LFC:Είπες 'ποιος ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον?'-είσαι μόλις 24 χρονών,οπότε ποιοι είναι οι στόχοι σου κατά τη διάρκεια αυτού του 6μηνου δανεισμού?

Θα είναι ωραίο να βάλω τη μπλούζα της Liverpool και να μπω στο Anfield-αυτή θα είναι μια πολύ ξεχωριστή στιγμή.Αν κάνω πολλές εμφανίσεις εδώ,θα είμαι πολύ χαρούμενος,και θα είναι κάτι για το οποίο θα είμαι περήφανος.Αν μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα με οποιονδήποτε πιθανό τρόπο,αυτό θα είναι ένα μεγάλο συν για μένα.Όπως είπα,δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον,αλλά για τώρα προτιμώ να κοιτάω την κάθε μέρα όπως έρχεται,υπάρχει ένα μεγάλο παιχνίδι αύριο(σ.σ σήμερα) και αν παίξω θα βάλω τα δυνατά μου για να βοηθήσω την ομάδα.

LFC:Όπως ανέφερες ένα μεγάλο παιχνίδι με την Arsenal...μια ήσυχη αρχή για σένα στη Liverpool,έτσι δεν είναι?

Ναι(γέλια),δεν θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο το παιχνίδι,από ότι είναι.Είναι ένα συναρπαστικό παιχνίδι,και ένα παιχνίδι που κάθε παίκτης θα ονειρευόταν να παίξει.Αν πάρω την ευκαιρία αύριο(σ.σ σήμερα) τότε θα είμαι έτοιμος...

LFC:Και μετά η Manchester United την Κυριακή...

Είναι δύσκολη αρχή για μένα,αλλά μια αρχή που κάθε παίκτης θα ήθελε.Θα ξεκουραστώ σήμερα(σ.σ χθες),ώστε να σιγουρευτώ ότι θα έχω πολλές ώρες ύπνου,και μετά να είμαι έτοιμος για την πρωινή προπόνηση.

LFC:Υπάρχουν σίγουρα πολλές αλλαγές στη Liverpool φέτος.Βλέποντας απ'έξω,ποια είναι η άποψή σου για την ομάδα?

Η ομάδα είχε προφανώς την αλλαγή προπονητή,και αυτό μερικές φορές είναι δύσκολο,αλλά ήμουν στην Southampton όταν μας κέρδισε εμφατικά με 6-1 η Liverpool,οπότε ξέρω για το τι είναι ικανή να κάνει αυτή η ομάδα,και πόσο καλά είναι τα αποδυτήρια αλλά και το πόσο φανταστικός προπονητής είναι Klopp.Είναι μία ομάδα που μπορεί να πάει μέχρι τέλους,απλά χρειάζεται να βρει ρυθμό,και να επιστρέψουν κάποιοι παίκτες,και ποιος ξέρει πως θα τελειώσει αυτή η σεζόν?




















LFC:Έχεις παίξει ως αντίπαλος στο Anfield στο παρελθόν.Πως το βλέπεις αυτό?

Είναι πάντα ένα δύσκολο μέρος να έρχεσαι εδώ.Δε νομίζω ότι έχω κερδίσει εδώ-πάντα ήταν δύσκολο.Οι οπαδοί είναι προφανώς πίσω από την ομάδα,τη στηρίζουν,οπότε είναι δύσκολο.Το να είμαι όμως τώρα εδώ,ελπίζω ότι θα είναι φανταστικό.

LFC:Μπορείς να φανταστείς πως θα είναι να φορέσεις τα Κόκκινα στο Anfield?

Όχι,είναι δύσκολο να το φωτογραφίσω τώρα.Είμαι σίγουρος ότι θα είναι μία στιγμή που δε θα ξεχάσω ποτέ,οπότε θα είναι μία στιγμή που θα θεωρώ πολύτιμη,και μία που θέλω να έρθει σύντομα.

LFC:Οπότε μόλις γυρίσεις στο ξενοδοχείο και κάτσεις λίγο να ηρεμήσεις,θα έχεις συνηδειτοποιήσει ότι είσαι παίκτης της Liverpool?

Νομίζω πως ναι.Νομίζω ότι εκείνη θα είναι η στιγμή που θα κάτσει καλά στο μυαλό μου,αν και νομίζω ότι είχα αυτήν τη στιγμή,ερχόμενος στο προπονητικό κέντρο,γνωρίζοντας τον προπονητή και τους παίκτες,και πηγαίνοντας για προπόνηση.Βάζοντας τα ρούχα της προπόνησης,εκείνη τη στιγμή ένιωσα ότι πραγματικά συμβαίνει.Είναι ήδη πολύ ωραία και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν στο μέλλον πολύ ωραίες αναμνήσεις.

LFC:Φαντάζομαι ότι τώρα για σένα αρχίζει η δουλειά...

Ακριβώς...Η πρώτη μέρα είναι πάντα γεμάτη με ότι συμβαίνει και με εκατομμύρια μηνύματα από συγγενείς και φίλους.Αλλά τώρα,από αύριο(σ.σ σήμερα) το πρωί αρχίζει η σκληρή δουλειά και ένα δύσκολο παιχνίδι με την Arsenal,οπότε το μυαλό μου θα είναι απόλυτα συγκεντρωμένο.

LFC:Τέλος,έχεις ένα μήνυμα για τους οπαδούς της Liverpool?

Απλά ότι θα προσπαθώ πάντα να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για την ομάδα,και να κάνω καλά πράγματα.Είναι μεγάλη μου τιμή να φοράω αυτήν τη φανέλα,και να είμαι κομμάτι της.

Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης 













































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.