Marko Grujic: Η πρώτη συνέντευξη


O Marko Grujic εξήγησε γιατί η προοπτική να παίξει για τον Jurgen Klopp μπροστά από το Κοπ ήταν μια ευκαιρία στην οποία απλώς δεν μπορούσε να αντισταθεί, αφότου ολοκλήρωσε την μεταγραφή του στην Λίβερπουλ το απόγευμα της Τετάρτης.

Ο 19χρονος υπέγραψε συμβόλαιο με τους «κόκκινους» στο Μέλγουντ, στο οποίο θα επιστρέψει για την νέα σεζόν καθώς επέστρεψε με την μορφή δανεισμούστον Ερυθρό Αστέρα για το υπόλοιπο της σεζόν.

Καταρχάς, Μάρκο, καλωσήρθες στην Λίβερπουλ. Πως νιώθεις αυτή την στιγμή;

Ευχαριστώ. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που είμαι εδώ και μέλος της Λίβερπουλ. Ανυπομονώ να ξεκινήσω να παίζω για τη Λίβερπουλ και να προπονούμαι στο Μέλγουντ.

Για τους φίλους της Λίβερπουλ που δεν σε έχουν δει να παίζεις, τι είδους παίκτης είσαι;

Παίζω στην μεσαία γραμμή και μπορώ να αγωνιστώ είτε ως αμυντικός, κεντρικός ή επιθετικός χαφ.  Προσπαθώ πολύ να σουτάρω στα παιχνίδια, όπως ένας box-to-box χαφ. Πιστεύω ότι μπορώ να βελτιώσω την άμυνά μου, αλλά νομίζω ότι θα είναι εντάξει.

Λες ότι μπορείς να παίξεις ως αμυντικός, κεντρικός και επιθετικός χαφ. Υπάρχει κάποια θέση που προτιμάς;

Πιστεύω 8άρι είναι η καλύτερη θέση για μένα.

Μίλησες με τον Jurgen Klopp πριν έρθεις στην Λίβερπουλ. Τι σου είπε;

Είπε ότι πρέπει να είμαι χαλαρός κι ότι έρχομαι σε ένα μεγάλο κλαμπ, από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Κι ότι όταν αρχίσω την προετοιμασία για την επόμενη σεζόν, χρειάζεται να συγκεντρωθώ στην δουλειά μου μέσα στο γήπεδο κι αυτό είναι όλο.

Πόσο επηρέασε ο προπονητής την απόφασή σου να έρθεις στην Λίβερπουλ;

Με πήρε τηλέφωνο πριν ένα μήνα και μου μίλησε πολύ καλά. Σκεφτόμουν την εξέλιξή μου και αποφάσισα ότι ήταν καλό για μένα να έρθω εδώ και να προσπαθήσω για το καλύτερο που μπορώ.

Πρέπει να είσαι ενθουσιασμένος που θα δουλέψεις μαζί του;

Ναι, είναι φυσιολογικό. Όταν του μίλησα άμεσα ήμουν λίγο αγχωμένος, αλλά μετά από δυο-τρία λεπτά ήταν εντάξει. Με έκανε να νιώσω άνετα.

Τι σε ενθουσιάζει πιο πολύ σχετικά με την νέα πρόκληση στην καριέρα σου;

Έχω παίξει μόνο στο σερβικό πρωτάθλημα και το επίπεδο δεν είναι όσο υψηλό όσο στην Premier League, αλλά νομίζω ότι μετά από τρεις ή τέσσερις μήνες, με καλή προετοιμασία θα είμαι έτοιμος να παίξω εδώ. Θέλω να παίξω μπροστά σε κάποιους από τους καλύτερους οπαδούς στην Ευρώπη, στο Άνφιλντ. Μου αρέσει επίσης η ατμόσφαιρα σε κάποια άλλα γήπεδα, οι οπαδοί είναι πολύ καλοί. Μου αρέσει να παίζω κάτω από πίεση και γι' αυτό ήρθα εδώ.

Σου αρέσει να παίζεις κάτω από πίεση; Αυτό σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό;

Ναι, δίνω ό,τι έχω.

Πόσο αγγλικό ποδόσφαιρο έχεις παρακολουθήσει πριν έρθεις στην Λίβερπουλ;

Τους τελευταίους δύο μήνες είδα κάθε παιχνίδι της Λίβερπουλ. Όταν συνδέθηκα με την Λίβερπουλ είδα όλα τα ματς. Έβλεπα και πριν, αλλά τώρα κάθε αγώνα. Ήμασταν άτυχοι σε καποια παιχνίδια, αλλά πιστεύω θα πάρουμε πολλούς πόντους και θα τερματίσουμε στην πρώτη τετράδα.

Ανέφερες το Άνφιλντ προηγουμένως. Έχοντας παρακολουθήσει στην τηλεόραση, σε ενθουσιάζει που θα παίξεις μπροστά στο Κοπ;

Ναι. Έχω δει την ατμόσφαιρα στο Άνφιλντ και έχω δει ένα βίντεο από όταν η Λίβερπουλ έπαιξε στην Μελβούρνη. Οι οπαδοί μας δημιούργησαν μια απίστευτη ατμόσφαιρα τόσο μακριά από την Αγγλία. Αγαπούν τον σύλλογο κι αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Ήταν 100.000 άνθρωποι στην Μελβούρνη εκείνο το βράδυ...

Είδα όταν τραγούδησαν το "You'll Never Walk Alone". Γι' αυτό είναι από τους κορυφαίους οπαδούς στην Ευρώπη.

Πως πιστεύεις ότι θα νιώσεις όταν βγεις στον αγωνιστικό χώρο του Άνφιλντ, φορώντας την φανέλα της Λίβερπουλ και οι οπαδοί θα τραγουδούν το "You'll Never Walk Alone";

Δεν ξέρω πως θα νιώσω, αλλά ανυπομονώ γι' αυτό! Να τρέχω στο Άνφιλντ και να τους ακούω να τραγουδούν.

Μιλώντας για την Premier League, είσαι ένα πολύ ψηλός μέσος. Πιστεύεις ότι το μέγεθός σου θα σε βοηθήσει;

Ναι, πιστεύω ότι έχω ένα καλό ύψος και αν κάνω περισσότερη προπόνηση στην φυσική κατάσταση, το σώμα μου θα κάνει όσα χρειάζομαι.

Σε είδαμε να μιλάς με τον Dejan Lovren στο Μέλγουντ. Τι σου έχει πει για την Λίβερπουλ; 

Είναι από την Κροατία, που είναι κοντρά στην χώρα μου, οπότε μιλάμε την ίδια γλώσσα. Λέει ότι είναι καλή ιδέα να έρθεις εδώ. Μου είπε για τον σύλλογο για το μέγεθός του και ότι έχουν από τους καλύτερους οπαδούς στην Ευρώπη. Είπε ότι ανυπομονεί να με δει εδώ.

Θα είναι σημαντικός στο να σε βοηθήσει να εγκατασταθείς εδώ στο Λίβερπουλ;

Ναι, νομίζω ότι θα το χρειαστώ αυτό. Πιστεύω ότι θα μείνει και την νέα σεζόν και ότι θα τον συναντήσω για να ξεκινήσουμε προετοιμασία.

Με ποιους άλλους παίκτες ανυπομονείς να δουλέψεις;

Μου αρέσουν όλοι οι χαφ, αλλά πιστεύω ότι ο Κουτίνιο είναι από τους καλύτερους παίκτες σε αυτή τη θέση στην Ευρώπη, ίσως και στον κόσμο.

Ξέρουμε ότι θα επιστρέψεις ως δανεικός στον Ερυθρό Αστέρα ως το τέλος της σεζόν. Θα είναι σημαντικό στο να σε βοηθήσει να ετοιμαστείς για την Λίβερπουλ;

Ναι, τώρα πρέπει να συγκεντρωθώ στο να τελειώσω την δουλειά μου. Όταν ήμουν μικρός ονειρευόμουν να κατακτήσω το πρωτάθλημα με την ομάδα μου και τώρα είμαι τόσο κοντά, θέλω να τελειώσω την σεζόν με την οικογένειά μου, τον Ερυθρό Αστέρα και μετά θα συγκεντρωθώ 100% στην Λίβερπουλ.

Είπες ότι ήταν παιδικό όνειρο να κατακτήσεις το πρωτάθλημα με τον Ερυθρό Αστέρα. Αν το κάνεις και μετά έρθεις στο Λίβερπουλ, πως νομίζεις ότι θα νιώσεις;

Πολύ καλά. Πολύ καλά. Θα είναι απίθανο να κατακτήσω το πρωτάθλημα στην χώρα μου και μετά να έρθω εδώ ως ήρωας της χώρας μου. Μετά πιστεύω ότι θα κάνω το καλύτερο όταν έρθω εδώ.

Και θα βλέπεις κάθε παιχνίδι της Λίβερπουλ μέχρι τότε; 

Ναι, φυσικά θα δω κάθε αγώνα.

Τέλος, για τους φίλους της Λίβερπουλ που διαβάζουν αυτή την συνέντευξη, έχεις κάποιο μήνυμα για αυτούς;

Ο Μάρκο θα δώσει το 200% σε κάθε προπόνηση και αγώνα. Πιστεύω πως μπορούμε να κατακτήσουμε τρόπαια την νέα σεζόν.

Επιμέλεια: Δημήτρης Κουντούρης
Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Dimitris Kountouris

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.