Daniel Sturridge:«Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα»

Στη συνέντευξη τύπου μαζί με τον Jürgen Klopp βρέθηκε και ο Άγγλος επιθετικός της ομάδας,Daniel Sturridge,και απάντησε στις ερωτήσεις του τύπου σχετικά με τον ίδιο,τους τραυματισμούς του και πως νιώθει που αγωνίζεται ξανά.

















LFC:Daniel,φαίνεσαι χαρούμενος που επέστρεψες.Πόσο έτοιμος είσαι για να παίξεις σε δύο μεγάλα παιχνίδια,σε διάστημα τεσσάρων ημερών?

Είναι σημαντικό για τον καθένα να είναι έτοιμος,όχι μόνο για τον εαυτό μου.Είναι μια συλλογική προσπάθεια για την ομάδα να είναι έτοιμη για τα δύο αυτά παιχνίδια.Είμαστε προετοιμασμένοι για αυτό, είμαστε έτοιμοι γι 'αυτούς και είναι σημαντικό να πάμε εκεί έξω με τη σωστή νοοτροπία και ελπίζουμε ότι θα κάνουμε τα πράγματα σωστά.

LFC:Έχοντας να αντιμετωπίσεις την επιστροφή σου στην αγωνιστική δράση,πρόσφατα υπήρξε φημολογία για το μέλλον σου.Τι έχεις να πεις για αυτό,και γενικά,πως ένιωθες όταν βρισκόσουν εκτός?

Νομίζω ότι είναι σημαντικό να σκέφτεσαι το παρόν.Φυσικά,ήταν μία πολύ δύσκολη περίοδος όταν ήμουν τραυματίας,αλλά είναι μέρος του ποδοσφαίρου.Τώρα ανυπομονώ για το μέλλον, φυσικά, με τη Liverpool.Δεν υπάρχει πραγματικά κάτι που να με ανησυχεί ή να με απασχολεί σχετικά με αυτήν την κατάσταση-είμαι αρκετά χαλαρός και έτσι ήμουν όλο αυτό το διάστημα.Είμαι χαρούμενος εδώ.

LFC:Έχεις την οικογένεια και τους φίλους σου δίπλα σου,αλλά πόσο σημαντική ήταν η οικογένεια της Liverpool σε αυτό το κομμάτι?

Είχα πάντα την οικογένειά μου μαζί μου,τους φίλους μου και τη Liverpool-και έχει να κάνει με το ποδόσφαιρο στο τέλος της ημέρας.Τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο.Είμαι χαρούμενος που παίζω ξανά και αυτό είναι που μετράει.

LFC:Χρησιμοποιώντας τα κοινωνικά μέσα,πιθανότατα θα είσαι και ενήμερος για κάποια πράγματα που έλεγαν άνθρωποι για σένα.Κάποιοι υπαινιγμοί είχαν να κάνουν με το ότι δεν ήθελες να παίζεις-υπήρχε ακόμη ο υπαινιγμός ότι λόγω των θρησκευτικών πεποιθήσεών σου,θα μπορούσε να είναι και αυτό ένας λόγος.Ξέρω ότι αυτά είναι ανοησίες,αλλά πως σε έκανε να νιώθεις αυτή η αμφισβήτηση?

Δεν ακούω τα social media,έτσι δεν είμαι ενήμερος για να είμαι ειλικρινής.Είναι ξαφνικό.Δεν ήξερα ότι η θρησκεία είχε να κάνει με το ποδόσφαιρο,πρώτον.Σαν παιδί,δεν σκέφτεσαι για αυτά τα πράγματα.Για να πεις ότι ένας παίκτης δεν θέλει να παίξει,είναι η μεγαλύτερη ασέβεια που θα μπορούσες ποτέ να πεις σε κάθε άτομο που είναι ποδοσφαιριστής,για να είμαι ειλικρινής.Είναι εκπληκτικό και απογοητευτικό,[από] όποιον προέρχεται αυτό.Είναι πολύ απογοητευτικό να το ακούω αυτό,αλλά είναι ποδόσφαιρο και οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να τις απόψεις τους.Το μόνο που μπορώ να πω είναι δεν νομίζω ότι καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει για μένα το ποδόσφαιρο.Όπως είπα,θα συνεχίσω να κάνω το καλύτερο που μπορώ και να επικεντρωθώ στο να παίζω για τη Liverpool Football Club - και αυτό είναι που μετράει.
















LFC:Μπορείς να μας δώσεις μια εικόνα για το πόσο δύσκολο ήταν το τελευταίο δίμηνο? Ήταν την περασμένη σεζόν πιο δύσκολο από την άποψη των τραυματισμών, ή φέτος ήταν πιο προβληματικό?


Ξέρετε κάτι,στη ζωή υπάρχουν στιγμές όπου θα έχεις φοβερές περιόδους και υπάρχουν φορές που θα έχεις δύσκολες περιόδους.Αυτό ισχύει σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής,όχι μόνο στο ποδόσφαιρο,αλλά σε κάθε κανονική δουλειά.Οι άνθρωποι περνούν δύσκολες στιγμές.Έχει να κάνει με το πώς θα βγει από αυτά,με το πώς θα αντιμετωπίσει αυτές τις καταστάσεις.Δεν ανησυχώ γι 'αυτό,για να είμαι ειλικρινής.Πολλοί άνθρωποι μιλούν,εγώ δεν ακούω.Ανησυχώ μόνο για το τι μπορώ να κάνω,ανησυχώ για το πώς αισθάνεται η οικογένειά μου.Είμαι ευλογημένος από τον Θεό.Δεν έχω καμία ανησυχία σε όλους.Είμαι απλά χαρούμενος.Είμαι χαρούμενος άνθρωπος και είμαι ευλογημένος.Από όπου έχω έρθει,έχω διανύσει πολύ δρόμο από το Hockley στο Birmingham και τις ρίζες μου,στη Τζαμάικα.Η οικογένειά μου είναι ευλογημένη,εγώ είμαι ευλογημένος-είμαι καλά.

LFC:Daniel,όταν ήσουν στην ανάρρωση για τον τραυματισμό σου,η ομάδα σου ανανέωσε το συμβόλαιο.Μπορείς να μιλήσεις για την απογοήτευσή σου,που δε μπορούσες να παίξεις αρκετά από τότε,και αν χρωστάς κάτι στο club και να δείξεις τι μπορείς να κάνεις στο γήπεδο επειδή είσαι παίκτης πρώτης κλάσης?

Είμαι πολύ φιλόδοξος.Είμαι πολύ αποφασισμένος να βοηθήσω την Λίβερπουλ να έχει κάποια επιτυχία.Είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος και,φυσικά, θέλω να είμαι στο γήπεδο και να παίζω σε κάθε παιχνίδι-ακριβώς όπως και κάθε παίκτης θέλει.Πονάει να μην είμαι σε θέση να παίζω-θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι [δεν πονάει].Θα πρέπει να είσαι δυνατός σε αυτές τις καταστάσεις και είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι δεν είμαι κάποιος που είμαι στο σπίτι και κάθομαι,αράζω και γελάω,και βγαίνω έξω με τους φίλους μου,ζώντας τη ζωή στο έπακρο,όταν εγώ δεν παίζω. Είμαι καταρρακωμένος όταν δεν παίζω,είμαι στο σπίτι μου,δεν απολαμβάνω τη ζωή,δεν είμαι ευτυχισμένος,δεν είμαι χωρίς άγχος.Είμαι στο σπίτι καταστράφηκε, κάθεται στις κερκίδες στενοχωρημένος,βλέποντας τους συμπαίκτες μου να παίζουν.Πονάει να ακούω τι λένε οι άνθρωποι από δεύτερο και τρίτο χέρι,γιατί,όπως είπα, δεν ακούω ή δεν έχω ακούσει τίποτα.Μερικά από τα πράγματα που οι άνθρωποι λένε για μένα, ίσως μπορώ να πω πολλά από αυτά δεν είναι η αλήθεια.Το μόνο που θέλω να κάνω είναι να παίζω ποδόσφαιρο και να βοηθήσω αυτή η ομάδα να έχει επιτυχία.Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα-τίποτα άλλο δεν έχει σημασία.


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης










































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.