Το μήνυμα του Klopp προς τους οπαδούς για τον τελικό

Ο Jürgen Klopp ζήτησε από όσους οπαδούς δεν καταφέρουν να βρεθούν στον τελικό του Europa League, να μην ταξιδέψουν στη Βασιλεία, και να μείνουν με τις οικογένειές και τους φίλους τους και να απολαύσουν το παιχνίδι.















Οι Reds θα πάρουν μόλις 10.236 εισιτήρια για τον τελικό με τη Sevilla, όπου θα διεξαχθεί στο St Jacob-Park στις 18 Μαΐου.

Μιλώντας μετά το 2-0 απέναντι στη Watford, ο Klopp είχε ένα μήνυμα για τους οπαδούς:

  ''Λίγα λεπτά νωρίτερα άκουσα πως αυτό το παιχνίδι ήταν 49ο μου ως προπονητής της Liverpool. Συνήθως χρειάζεσαι 1.5 χρόνο για να συμπληρώσεις τόσα παιχνίδια. Αυτό σημαίνει ότι έχω παραστεί σε 5.637 συνεντεύξεις τύπου!''

  '' Έχω πει πολλά πράγματα σε αυτές τις συνεντεύξεις τύπου και τα περισσότερα από αυτά είναι εύκολο να τα ξεχάσουμε, αλλά την τελευταία φορά που μίλησα, όταν μίλησα για τη Βασιλεία, μίλησα σαν οπαδός. Το κάνω μερικές φορές, επειδή πρώτα απ 'όλα, είμαι υποστηρικτής και μου αρέσει αυτό το παιχνίδι, αλλά κάλεσα όλους τους οπαδούς της Λίβερπουλ στη Βασιλεία και αυτό δεν ήταν πολύ έξυπνο για να είμαι ειλικρινής.''

  ''Η Βασιλεία είναι μια ωραία πόλη, αλλά δεν είναι έτοιμη για [όλους] μας και ήταν λάθος μου. Πρέπει να πάρω πίσω την πρόσκληση για τη Βασιλεία - παρακαλώ, μόνο τα άτομα με τα εισιτήρια πάνε εκεί, γιατί οτιδήποτε άλλο θα ήταν χάος και δεν το θέλουμε αυτό. Πρέπει να επικεντρωθούμε στο ποδόσφαιρο.''

  ''Όλα τα υπόλοιπα που είπα είχα δίκιο - είναι ωραίο, είναι μεγάλο και υπέροχο να είσαι στο γήπεδο, αλλά αν δεν μπορείς να είσαι εκεί, τότε μείνε στο σπίτι ή έλα στο Liverpool, να παρακολουθήσεις το παιχνίδι μαζί με τους φίλους σου και ας περάσετε όμορφα μετά από αυτό.''

  ''Είναι πραγματικά, πραγματικά, πραγματικά απαραίτητο ότι μπορείτε τώρα να ακούσετε. Τις περισσότερες φορές, μπορείτε να αγνοήσετε αυτό που λέω, αλλά τώρα είναι πραγματικά σημαντικό. Πρέπει να στείλουμε μόνο την ομάδα συν 10.000 και οι υπόλοιποι σε όλο τον κόσμο μπορούν να απολαύσουν το παιχνίδι με τους καλύτερους φίλους τους και την οικογένεια.''



Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης




































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.