Allen: «Έμαθα μέσω μηνύματος από φίλο για την πώλησή μου»

O Joe Allen μίλησε για τον (όχι ιδανικό) τρόπο με τον οποίο έμαθε πως επόμενος σταθμός της καριέρας του θα είναι η Stoke City, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του προς την Liverpool.


Με όχι και τον καλύτερο δυνατό τρόπο, έμαθε ο Joe Allen, ότι η θητεία του στην Liverpool έλαβε τέλος. Ο Ουαλός μέσος, ενημερώθηκε επί του θέματος από έναν φίλο του, με τους ανθρώπους των «κόκκινων» να μη κάνουν το αυτονόητο, και να αναφέρουν στον παίκτη ότι αποχωρεί.

«Είχα μήνυμα από ένα φίλο, ο οποίος μου έδινε συγχαρητήρια για την μεταγραφή μου στη Stoke, την ώρα που εγώ δε γνώριζα ότι κάτι τέτοιο είχε συμβεί.

«Το να μη γνωρίζεις αν η ομάδα θέλει να σε κρατήσει ή όχι, ειδικά αν προσπαθείς να απαντήσεις στην ερώτηση αυτή, είναι απογοητευτικό.

«Το να μαθαίνεις ότι αποδεχτήκανε μια πρόταση, μέσω των ΜΜΕ, δεν είναι ο καλύτερος τρόπος όταν μιλάμε για business. Η επικοινωνία μας δεν ήταν τέλεια, αλλά από τη στιγμή που αποδέχτηκαν την πρόταση, ήξερα τους σκοπούς τους για εμένα.»


Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.