Daniel Sturridge: Είμαι ο καλύτερος επιθετικός της Liverpool!



Επιμέλεια: Θοδωρής Σπανός

O Daniel Sturridge σε συνέντευξή του στο Sky Sports, δήλωσε πως είναι ο καλύτερος επιθετικός που έχει η Liverpool.

Ο Άγγλος διεθνής έχει πραγματοποιήσει άσχημο πρώτο μισό της σεζόν με 2 γκολ στην Premier League, και μόλις 7 εμφανίσεις ως βασικός. Ωστόσο δεν το βάζει κάτω, συνεχίζει (όπως δηλώνει) να πιστεύει στον εαυτό του, και είναι αποφασισμένος να δείξει την αξία του στο δεύτερο μισό της χρονιάς.

Πιστεύω πως είμαι ο καλύτερος επιθετικός της Liverpool. Αυτή είναι η γνώμη μου. Ωστόσο ο προπονητής και όλοι οι υπόλοιποι έχουν το δικαίωμα να έχουν τη δική τους άποψη. Ο προπονητής είναι αυτός που διαλέγει την ομάδα, οπότε αν για κάποιο συγκεκριμένο παιχνίδι πιστεύει πως δεν είμαι ο κατάλληλος επιθετικός για τη δουλειά, αυτή είναι η απόφασή του. Χρειάζεται να είμαστε συγκαταβατικοί σε αυτά τα πράγματα, δεν πρέπει να στεναχωριέμαι γι'αυτό.


Ο Sturridge με 59 γκολ σε 108 παιχνίδια κρατάει ένα εκπληκτικό ποσοστό, ωστόσο από τη
χρονιά 2013-14 και μετά, δεν έχει μπορέσει να μείνει σταθερός σε ψηλά επίπεδα. Μεγάλο ρόλο σε αυτό, έχουν παίξει φυσικά και οι τραυματισμοί. Ξεκίνησε σε μόλις 12 παιχνίδια τη χρονιά 2014-15, και σε 19 τη χρονιά 2015-16.


Έχω αγωνιστεί σε πολλά παιχνίδια για τη Liverpool. Νιώθω πως την περασμένη σεζόν έπαιξα πολύ. Ήμουν πρώτος σκόρερ σε όλες τις διοργανώσεις. Δεν έχει να κάνει με το αν είσαι τραυματισμένος ή όχι. Έχει να κάνει αυτά που δείχνεις όταν είσαι στο γήπεδο. Θες να είσαι έτοιμος για κάθε παιχνίδι. Όλοι οι παίχτες θέλουμε να παίζουμε, όλοι θέλουμε να είμαστε πετυχημένοι. Υπάρχουν όμως μέρες που δεν είσαι έτοιμος και πρέπει να βρεις το κουράγιο να επιστρέψεις από αυτό, να βγεις από αυτό. Έτσι βάζεις ξανά τον εαυτό σου στο γήπεδο. Κανείς παίχτης δε θέλει να τραυματίζεται. Έχω δοκιμαστεί στο παρελθόν με αυτό, πόνοι, δάκρυα, τα πάντα. Όλα αυτά έχουν να κάνουν με το γεγονός πως πρέπει να πιέζεις τον εαυτό σου στα όρια για το σύλλογο στον οποίο αγωνίζεται, και αισθάνομαι πως αυτό το έχω κάνει.
O Sturridge θα παλέψει για μια θέση στη βασική εντεκάδα για το ντέρμπι της Κυριακής, και όλοι μας ευχόμαστε να βρει γρήγορα τον καλό του εαυτό!

Πηγή: Liverpool Echo
Share on Google Plus

About Teo H. Caulfield

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.