Alexander-Arnold: "Προσπαθώ να το απολαύσω"


Ο Alexander-Arnold ήταν μεταξύ των ποδοσφαιριστών που ταξίδεψαν μέχρι την La Manga της Ισπανίας για την μίνι προετοιμασία της ομάδας, γυρνώντας την Κυριακή το βράδυ με την υπόλοιπη ομάδα


Αρκετοί άλλοι παίκτες από την Ακαδημία του συλλόγου συμπεριλαμβανομένων των Ben Woodburn, Harry Wilson και Conor Masterson, ταξίδεψαν επίσης στην Ισπανία ως μέρος της ομάδας που είχε 27 παίκτες, όπως επιλέχθηκαν από τον Jürgen Klopp.

Ο Alexander- Arnold αποκάλυψε ότι οι νεαροί ήταν αποφασισμένοι να μάθουν και ενδεχομένως θα μπορούσε από τον απίστευτο  επαγγελματισμό των πιο έμπειρων συμπαικτών τους.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο νεαρός δεξιός μπακ στο Liverpoolfc.com:

«Νομίζω ότι 24 ώρες την ημέρα, μπορείς να δεις ποια είναι ολόκληρη η ρουτίνα τους, τι βάζουν στο σώμα τους, τι ώρα θα πάνε για ύπνο, τα πάντα.
Βλέπεις πόσο επαγγελματίας είναι κάθε παίκτης και είσαι έκπληκτος από αυτό, ακούτε τις φήμες σχετικά με το πώς οι επαγγελματίες παίκτες της πρώτης ομάδας είναι στην Ακαδημία, αλλά όταν είσαι μέσα και γύρω από αυτό μπορείς πραγματικά να δεις ότι τίποτα κακό δεν συμβαίνει στο σώμα τους, επειδή ξέρουν ότι δεν θα τους βοηθήσουν τέτοια πράγματα.
Είναι απίστευτο, γιατί δείχνει ακριβώς το επίπεδο που θα πρέπει να έχεις και αυτό είναι που προσπαθούμε να κάνουμε όλα τα παιδιά."

Σε ερώτηση που του έγινε για το γεγονός ότι ήταν ψηλά στην λίστα του Jürgen Klopp με τους παίκτες που θα ταξιδέψουν στην La Manga:

"Νομίζω ότι κάθε κομμάτι των συμβουλών που σου δίνεται, πρέπει να το πάρεις, διότι προφανώς οι παίκτες είναι πιο έμπειροι και έχουν περάσει από τη θέση που είμαι αυτή τη στιγμή και  γνωρίζουν την κατάσταση καλύτερα από μένα.
Αν ξέρουν πώς να το χειριστούν είναι καλύτερο να μου δώσουν αυτή τη γνώση και στη συνέχεια, μπορώ να μάθω και να το χρησιμοποιήσω, νομίζω ότι θα με βοηθήσει."

Για τις συμμετοχές που έχει πάρει φέτος:

"Εγώ πραγματικά δεν θέτω στόχους, απλά προσπαθώ να το απολαύσω όπου μπορώ, διότι αυτή είναι η πρώτη σεζόν που έχω με την πρώτη ομάδα, έτσι απλά απολαμβάνω κάθε λεπτό.
Πραγματικά δεν έχω θέσει στόχους, επειδή δεν περίμενα να συμβεί!
Νομίζω ότι ίσως την επόμενη σεζόν θα θέσω στόχους, αλλά από τώρα και μέχρι το τέλος της σεζόν απλά θα προσπαθήσω να απολαύσω το ποδόσφαιρο μου, προσπαθώ να παίξω όσο μπορώ, αν αυτό είναι στην πρώτη ομάδα ή στην U23, θα δίνω ότι καλύτερο έχω κάθε φορά που παίζω."

Ο προπονητής της Liverpool U23, Mike Garrity, δήλωσε πρόσφατα ότι ο Alexander-Arnold έχει «ανέβει ένα επίπεδο» χάρη στη συμμετοχή του με την πρώτη ομάδα της Liverpool, με τον 18χρονο να συμφωνεί με αυτό.

"Θα έλεγα ότι σε κάθε πτυχή του παιχνιδιού μου πήρα τα καλύτερα, εντός και εκτός γηπέδου.
Νομίζω ότι η επικοινωνία με την ομάδα έχει πραγματικά βελτιωθεί.
Νομίζω επειδή είμαι στην προπόνηση με τέτοιους παίκτες υψηλής ποιότητας και προσπαθώ να ταιριάξω με το επίπεδο τους.
Έχω πιεστεί πολύ αυτή τη σεζόν και νομίζω ότι είναι αυτό που με βοήθησε."

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.