McManaman: "Πραγματικά το απόλαυσα"


O θρύλος της Λίβερπουλ, Στιβ ΜακΜάναμαν πιστεύει ότι το μέλλον της ομάδας είναι σε καλά χέρια. Ο παλαίμαχος εξτρέμ έπαιξε στο φιλικό με την Σίντνεϊ μαζί με τους Κόνορ Ράνταλ, Ρίαν Μπρούστερ, Μπεν Γούντμπερν και Τρεντ Αλεξάντερ-Άρνολντ και πιστεύει ότι όλοι είναι να χειριστούν τις προσδοκίες της πρώτης ομάδας.

Μιλώντας στο LFCTV μετά το τέλος του αγώνα, ο ΜακΜάναμαν δήλωσε: "Για να είμαι ειλικρινής, τους ξέρω όλους από την ακαδημία και είμαι πολύ εντυπωσιασμένος.

"Είναι υπέροχο να βλέπεις τον Ρίαν Μπρούστερ να έχει μια ευκαιρία σήμερα, πέρα από την προπόνηση με την πρώτη ομάδα, να παίζει μαζί τους, γιατί είναι πολύ ταλαντούχος.

"Έχουμε δει παίκτες όπως τον Κόνορ Ράνταλ, τον Κεβ Στιούαρτ, τον Μπεν και τον Τρεντ σε αρκετές περιπτώσεις. Όσο περισσότερο προπονούνται με την πρώτη ομάδα, όσο περισσότερο παίζουν με την πρώτη ομάδα, τόσο καλύτεροι θα γίνουν και είναι υπέροχο για το μέλλον."

Ο 45χρονος ΜακΜάναν που άφησε το Άνφιλντ για την Ρεάλ Μαδρίτης το 1999, πέρασε στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου αντί του Τζέραρντ και παραδέχτηκε ότι ήταν δύσκολο να συμβαδίζει με τους νεαρούς συμπαίκτες του.

"Πραγματικά το απόλαυσα," είπε. "Αλλά χάλασα λίγο το δεύτερο ημίχρονο. Νόμιζα ότι ήμουν σε καλή κατάσταση και προφανώς είμαι για την ηλικία μου, αλλά δεν μπορώ να συμβαδίσω με τους νεαρούς πλέον!"

Επιμέλεια: Δημήτρης Κουντούρης
Share on Google Plus

About Dimitris Kountouris

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.