Salah: ''Νιώθω ήδη την αγάπη - θα δώσω τα πάντα για τη Liverpool''

Γράφει ο Τσακαλέρης Χρήστος...

Ένας χαρούμενος Mohamed Salah υποσχέθηκε ότι θα δώσει τα πάντα για τη Liverpool, αφότου ολοκλήρωσε τη μετακίνησή του από τη Roma, με ένα πολυετές συμβόλαιο.










Ο Αιγύπτιος διεθνής ολοκλήρωσε όλα τα τυπικά της μεταγραφής του από τους Ρωμαίους την Πέμπτη, και θα είναι και επίσημα παίκτης των Reds, στις 1 Ιουλίου.

Ο Salah σύντομα κάθισε για να συζητήσει στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας για την πρώτη του συνέντευξη, και τόνισε ότι ήδη νιώθει την αγάπη από τον κόσμο.

Το νέο νούμερο 11 εξήγησε τους στόχους του για τις επόμενες σεζόν με τη Liverpool και τόνισε ότι είναι αποφασισμένος να βελτιωθεί κι άλλο.

Διαβάστε παρακάτω τη συνέντευξη του Mo Salah:

Καλώς ήρθες στην ομάδα - πως νιώθεις που είσαι και επίσημα παίκτης της Liverpool?


Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήμουν στην Αίγυπτο και ήρθα πριν από δύο ημέρες. Ήμουν στο Liverpool και μόλις υπέγραψα μία ώρα πριν. Τώρα είμαι εδώ και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Θα ήθελα να κερδίσω κάτι με την ομάδα. Όλοι γνωρίζουν ότι ο σύλλογος είναι πολύ μεγάλος. Πρέπει να κάνουμε κάτι για τους οπαδούς και να κερδίσουμε κάτι.

Πόσο παρακολούθησες τη Liverpool την περασμένη σεζόν?

Είδα τα περισσότερα παιχνίδια, έπαιξαν τόσο καλά. Έπαιξαν πολύ καλά. Ελπίζω ότι αυτή τη σεζόν μπορούμε να βελτιωθούμε και να τα πάμε καλύτερα.

Πόση επιρροή είχε ο προπονητής στην απόφασή σου να έρθεις εδώ?

Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για να ξεκινήσω την σεζόν μαζί του. Όλοι γνωρίζουν ότι είναι ένας μεγάλος άνθρωπος και ένας μεγάλος προπονητής. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την έναρξη της σεζόν.

Με ποιον είσαι περισσότερο ενθουσιασμένος, που θα τον έχεις συμπαίκτη σου?

Έπαιξαν τόσο καλά την περασμένη σεζόν. Ο Mane είχε μια φανταστική σεζόν, ο Coutinho, ο Firmino, ο Lallana - όλοι τους. Δεν θέλω να πω μόνο ένα όνομα. Όλοι τους είχαν μια εξαιρετική σεζόν πέρυσι.

Είσαι άνετος με οποιαδήποτε από τις θέσεις στην επίθεση?

Έχω παίξει στα δεξιά. Την περασμένη σεζόν με τη Roma είχαμε παίξε με πέντε πίσω και δύο επιθετικούς. Ήμουν ένας δεύτερος επιθετικός, σαν ένα νούμερο 10. Μερικές φορές πηγαίνω στα αριστερά. Μπορώ να παίζω οπουδήποτε μπροστά.










Έχοντας ήδη κάποια εμπειρία από το Αγγλικό πρωτάθλημα, πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει τώρα στην επιστροφή σου στο Νησί?

Ναι. Ήμουν εδώ και έχω εμπειρία. Μου αρέσει να παίζω εδώ στην Premier League. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι πίσω και είμαι ενθουσιασμένος.

Επιστρέφεις καλύτερος, σαν παίκτης?

100 τοις εκατό, ναι! Όλα [έχουν βελτιωθεί]. Ακόμα και η προσωπικότητά μου ήταν διαφορετική, ήμουν παιδί - ήμουν 20 ή 21. Τώρα είμαι τέσσερα χρόνια μεγαλύτερης ηλικίας, όλα είναι διαφορετικά. Έχω μεγάλη εμπειρία σε 3 συλλόγους: ήμουν στην Chelsea, στη συνέχεια στη Fiorentina και στη συνέχεια στη Roma. Έχω καλή εμπειρία.

Έπαιξες μόλις 19 φορές για την Chelsea - έχεις ένα έξτρα κίνητρο να αποδείξεις σε όλους τι μπορείς να κάνεις?

Ναι πάντα. Ακόμα κι αν βλέπω τον εαυτό μου να παίζει πολύ καλά σε ένα πράγμα, προσπαθώ να βελτιώσω για να το κάνω καλύτερα και καλύτερα. Πάντα σκέφτομαι τις μικρές λεπτομέρειες γιατί πρέπει να βελτιώνομαι όλο και περισσότερο.

Η περσινή σου σεζόν με τη Roma ήταν η πιο παραγωγική που είχες ποτέ: 19 γκολ και αρκετές ασίστ. Ήταν η καλύτερη που είχες?

Νομίζω ότι ήταν μια κορυφαία σεζόν. Τίποτα δεν άλλαξε, την αμέσως προηγούμενη σεζόν είχα βάλει 15 γκολ. Βελτιώνομαι και τα πάω καλύτερα κάθε χρόνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαι σε μια νέα πρόκληση και είμαι ευτυχής που αντιμετωπίζω αυτή την πρόκληση. Δεν είναι εύκολο, αλλά το ξέρω. Είμαι ενθουσιασμένος. Δεν είναι εύκολο, αλλά είμαι έτοιμος.

Πόσο ενθουσιασμένος είσαι που βρίσκεσαι σε μια ποδοσφαιρική πόλη όπως το Liverpool?

Όλοι γνωρίζουν ότι η Liverpool είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος. Έχουμε φιλάθλους σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να δείτε στο Twitter και το Facebook ότι οι οπαδοί είναι τρελοί για το [club]. Είμαι χαρούμενος γι 'αυτό επειδή αισθάνομαι την αγάπη από τους οπαδούς. Αισθάνομαι την αγάπη από τους οπαδούς στο Liverpool εδώ και είμαι χαρούμενος γι 'αυτό.










Πόσο ενθουσιασμένος είσαι με το project εδώ?

Είμαι ενθουσιασμένος. Η Liverpool δεν έχει κερδίσει την Premier League για πολύ καιρό. Έχουμε μια μεγάλη ομάδα και πολύ καλούς παίκτες. Παρακολουθούσα τα παιχνίδια το περασμένο έτος και όλοι δίνουν το 100 τοις εκατό για να κερδίσουν κάτι. Ο καθένας μπορεί να δει ότι ο προπονητής δίνει τα πάντα. Ελπίζω να δούμε ότι μαζί μπορούμε να δώσουμε τα πάντα για να κερδίσουμε κάτι για το σύλλογο, για τους οπαδούς και για εμάς.

Έρχεσαι πριν ξεκινήσει η προετοιμασία. Είναι σημαντικό που ήρθες πριν ξεκινήσει όλη η σκληρή δουλειά?

Είναι πολύ σημαντικό γιατί θα ήθελα να ξεκινήσω την προετοιμασία με την ομάδα, ώστε να μπορώ να τους γνωρίζω όλους καλά, ως άτομα και επίσης ως παίκτες. Είμαι εδώ την κατάλληλη στιγμή.

Θα φορέσεις το νούμερο 11 στη Liverpool. Έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία για σένα?

Καταρχάς, εκτιμώ αυτό που έκανε ο Firmino - πρέπει να τον ευχαριστήσω πάρα πολύ. Μου αρέσει ο αριθμός 11 - ήταν ο αριθμός μου στη Roma και επίσης στην εθνική ομάδα πριν. Μου αρέσει ο αριθμός. Πρέπει να τον ευχαριστήσω.

Οι φίλαθλοι της Liverpool ήλπιζαν ότι θα υπογράψεις στην ομάδα εδώ και μερικά χρόνια. Ποιο είναι το μήνυμά σου τώρα που υπέγραψες?

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Θα δώσω το 100 τοις εκατό και θα δώσω τα πάντα για τη Liverpool. Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ και πραγματικά θέλω να κερδίσω κάτι για αυτόν το σύλλογο.




Πηγή: Liverpoolfc.com

 



Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.