Arnold: "Δεν θα θεωρήσω τίποτα δεδομένο - η σκληρή δουλειά δεν σταματά"


Την πρώτη του μεγάλη συνέντευξη παραχώρησε ο Trent Alexander-Arnold μετα την πολυετή επέκταση του συμβολαίου του με την Liverpool FC.
Ο νεαρός μπακ υποσχέθηκε αδιάκοπη δουλειά,ενώ αναφέρθηκε στην συζήτηση που ειχε με τον Steven Gerrard και την επιρροή της μητέρας του.

Η συνέντευξη που ακολουθεί πραγματοποιήθηκε στο επίσημο site της ομάδας.

-Συγχαρητήρια για το νέο σου συμβόλαιο,πως αισθάνεσαι;
~Σας ευχαριστώ. Ειναι εκπληκτικό, ειναι μια περήφανη στιγμή για την οικογένεια μου και εμένα. Είμαι ενθουσιασμένος για τις στιγμές που έρχονται.

-Τι περνάει απο το μυαλό σου όταν υπογράφεις ενα συμβόλαιο τόσο σύντομα μετά το προηγούμενο;
~Γνωρίζοντας την εμπιστοσύνη του προπονητή και έχοντας αυτό κατα νού σημαίνει πολλά.
Προφανώς και με κανει να πιστεύω ότι είμαι στα επερχόμενα σχέδια του. Με κανει να νιώθω όμορφα.
Σηματοδοτεί την ευκαιρία και την πίστη του προπονητή για αλλη μια φορά.
Τους τελευταίους 12 μήνες μου έδειξε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους την πίστη του σε εμένα και τους άλλους νεαρούς ποδοσφαιριστές.
Είμαι χαρούμενος που γίνομαι αποδέκτης αυτής της εμπιστοσύνης και θα μπορέσω να του το ανταποδώσω με το να τα παω καλα όταν μου δίνεται η ευκαιρία.

-Πόσο ικανοποιημένος είσαι με τους τελευταίους 12 μήνες ;
~ Είμαι κάτι παραπάνω απο ευχαριστημένος,πανευτυχής θα έλεγα.
Είμαι πολυ περήφανος για ό,τι έχω καταφέρει, αλλά όπως είπα και προηγουμένως η σκληρή δουλειά δεν σταματά. Ειναι μόνο η αρχή, ευτυχώς θα έχω ακόμα αρκετές στιγμές όπως την προηγούμενη σεζόν την χρόνια που μας έρχεται.

-Ποιο ήταν το στιγμιότυπο της χρονιάς για εσένα ;
~Σίγουρα το Old Trafford. Η όλη κατάσταση, η εμπιστοσύνη του προπονητή,η υπερηφάνεια της οικογένειας μου, η σημασία του αγώνα και όλα γενικά με τον αγώνα ήταν φανταστικά.

-Ήταν η στιγμή που άρχισες να νιώθεις άνετα με την πρώτη ομάδα ;
~Οχι. Απλά με τον χρόνο αποκτάς μεγαλύτερη οικειότητα με την ομάδα. Αρχίζεις να συνηθίζεις και να σε συνηθίζουν με τον καιρό. Αρχίζεις να κανεις χιούμορ και να εκφράζεσαι περισσότερο και αυτο βοηθαει επειδη αν μπορείς να εκφραστείς εκτός γηπέδου ,τοτε μπορείς και εντός.
Δεν θα φοβάσαι να ζητήσεις την μπάλα ή να αγνοήσεις κάποιον που την ζητάει ,επειδή θέλεις να δοκιμάσεις να κάνεις κάτι.
Απλά αποκτάς περισσότερη αυτοπεποίθηση στον αγωνιστικό χώρο.

-Είχες μια κουβέντα το καλοκαίρι  με κάποιον που οι οπαδοί γνωρίζουν πολυ καλά...
~Είχα μια κουβέντα με τον Steven Gerrard. Οι συμβουλές του ήταν παρα πολύ χρήσιμες επειδή ειναι πρότυπο για εμένα και το να έχω την ευκαιρία να με συμβουλέψει σημαίνει πολλά.
Προφανώς θα προσπαθήσω να κάνω μια αντάξια καριέρα όσο μπορώ. Σημαίνει πολλά να ξέρεις οτι υπάρχει κάποιος να με καθοδηγήσει όταν το χρειάζομαι.
Πάντα θα τον ευχαριστώ για τις συμβουλές που μου παρείχε.

-Τινός ιδέα ήταν ;
~Δική του. Ο Alex Inglethorpe θεώρησε επίσης οτι θα ήταν καλή ιδεα.
Ξέρω οτι είχαν συζητήσει το ενδεχόμενο να βρεθούν μαζι μου και να συζητήσουμε πράγματα.
Ήταν καλή ιδεα και έφυγα έχοντας αποκτήσει χρήσιμες συμβουλές.

-Ήταν κάτι συγκεκριμένο που είπε και χαράχθηκε στη μνήμη σου;
~Να είμαι έτοιμος να παλέψω για την θέση μου, επειδή θα υπάρξουν παιδιά απο την ακαδημία που θα εμφανιστούν και θα επιδιώξουν να πάρουν τη δική μου.
Πρέπει να παλεύεις για τη θέση σου καθε μέρα. Αυτό μου είπε και σίγουρα μου έμεινε.

-Ενα πράγμα που οι προπονητές των ακαδημιών πάντοτε αναφέρουν ειναι το πόσο μεγάλη επιρροή έχει πανω σου η μητέρα σου. Πόσο σημαντική έχει υπάρξει για εσένα;
~ Απίστευτα πολυ . Ήταν πάντα εκει για εμένα οτι και να γίνει, πάντα εκει να με συμβουλέψει. Κάποιες φορές όταν γινόμουν "θορυβώδης" και αλαζόνας με έβαζε πάντα στη θέση μου. Έτσι με βοήθησε να προοδεύσω.
Ίσως εκείνη τη στιγμή να δυσανασχετούσα, αλλά γυρνώντας το χρόνο πίσω σίγουρα με ευεργέτησε και με έκανε να προσπαθώ για περισσότερα.
Δεν ήταν μόνο η μητέρα μου ,βέβαια, ήταν όλο το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον. Οι άνθρωποι που σε περιβάλλουν καθε μέρα ειναι σημαντικοί , αυτοί σε βοηθούν να γίνεις αυτο που επιθυμείς.
Όλη η οικογένεια ειναι πάντα εκεί για μένα.

-Ο προπονητής θα σου μιλήσει ασφαλώς αρκετά. Τι είδους συμβουλή μένει στο  μυαλό σου κυρίως;
~Πάντα ξέρει τι και πότε να σου πει κάτι και αυτο λειτουργεί.
Πάντα υπάρχουν πράγματα που οφείλεις να βελτιώσεις. Δεν μπορω να ξεχωρίσω κάτι συγκεκριμένο.
Όσον αφορά εμένα πιστεύω και μου έχει τονίσει κιόλας οτι ακόμα έχω πολλα να βελτιώσω σε καθε πτυχή του παιχνιδιού μου.
Ειναι φυσικό. Είμαι μόλις 18 και ξέρω οτι δεν βρίσκομαι στο υψηλότερο στάδιο των όσων μπορω να πετύχω και έχω ακόμα μεγάλα περιθώρια εξέλιξης.
Ευτυχώς, σαν σύνολο και σαν μονάδα είμαστε γεμάτοι προοπτικές.

-Ειναι η μεγαλύτερη ευκαιρία απο τη στιγμή που μετακόμισες απο την ακαδημία στην πρώτη ομάδα ; Θα φιλοδοξείς να ειναι η καλύτερη τουλάχιστον ...
~Αναμφίβολα. Δεν μπορείς να είσαι απλά χαρούμενος κάνοντας μια καλή χρονιά ή μια καλή εβδομάδα.
Πρέπει πάντα να προσπαθείς να εισαι ο καλύτερος παίκτης που μπορείς όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πρέπει να παλεύεις για τη θέση σου.
Θα υπάρχει πάντα κάποιος που θα θελήσει να σου την αρπάξει. Ειναι φυσικό , έτσι ειναι το ποδόσφαιρο, γεμάτο ανταγωνισμό. Αυτο ειναι το καλό με τις νέες μεταγραφές και τους νέους παίκτες που έρχονται.
Θα πρέπει πάντοτε να μάχεσαι για τη θέση σου γιατί δεν ξέρεις αν θα την εχεις τις επόμενες εβδομάδες.
Ειναι δύσκολο αλλά καθε μέρα πρέπει να προσπαθείς σκληρά.

-Το υπογράμμισες και πριν , τωρα αρχίζει η σκληρή δουλειά...
~Δεν μπορείς να εισαι ποτε ικανοποιημένος. Πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση. Δεν ειναι καλο πράγμα αν στο ποδόσφαιρο νιώθεις ικανοποίηση,πάντα υπάρχει και καλύτερο.
Ίσως μπορείς να επαναπαυθείς σε όσα εχεις πετύχει για λιγο, αλλά σίγουρα όχι για βδομάδες ή μήνες. Πρέπει να επανέλθεις στη σκληρή δουλειά.
Αυτο ειναι που θα κάνω αμέσως, θα παω να προπονηθώ , θα δουλέψω με αυταπάρνηση και θα προσπαθήσω να παλέψω για μια θέση στην ομάδα.

-Τι σημαίνει ο σύλλογος για εσένα ;
~Τα πάντα! Μου φαίνεται σαν οικογένεια πια. Είμαι εδω για πολυ καιρό και απο όσο μπορω να θυμηθώ αισθάνομαι οτι είμαι μέλος της οικογένειας της Liverpool, των οπαδών , του τεχνικού επιτελείου και του staff.
Όλα θυμίζουν οικογένεια. Αυτός ειναι ο καλύτερος τρόπος που μπορω να το θέσω.

-Προστίθεται επιπλέον πίεση λόγω της καταγωγής σου;
~Οχι, νιώθω χαρούμενος να παίζω για την ομάδα της περιοχής μου και να εκπληρώνω τα όνειρα που βασικά καθε παιδι της πόλης έχει.
Σημαίνει πολλά να γνωρίζεις οτι υπάρχει πολύς κόσμος που θα ήθελε να βρισκόταν στη θέση μου.
Δεν μπορώ να θεωρήσω δεδομένη την θέση και την ευκαιρία που μου έχει δοθεί.
Καθε μέρα θα παλεύω να μεγιστοποιήσω την ευκαιρία που πηρα και να τα πηγαίνω όσο το δυνατόν καλύτερα.
Ευτυχώς αυτο θα κάνω την σεζόν που έρχεται.

Επιμέλεια: Γιάννης Δασκολιάς
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.